erosseland Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei! Har akkurat kjøpt Star Wars Battlefront og funnet ut at jeg trenger nytt grafikkort som støtter directX 9 og T&L (Transform & Lightning). Kan noen anbefale et grafikkort for meg - billigst mulig, men som allikevell gjør jobben på en skikkelig måte og... er det vanskelig å bytte kortet selv eller bør jeg levere PC inn til forhandleren for å få utført dette? Setter pris på raskt svar fordi jeg brenner etter å komme i gang. Mvh Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Til deg som har et stramt budsjett.... Til "studenten" ville jeg nok ha satset på et Radeon 9800 pro kort nå.... de har sunket i pris, men er MEGET dugandes... (Legger inn linken og, jeg... LINKER: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301847&cks=PRL http://komplett.no/k/ki.asp?sku=119628&cks=PRL Skal du ha billigere, så veit jeg ikke om jeg ville gått for det, grunnet at de nyeere spillene kommer til å trenge litt mer enn R9600xt og korta under klarer (Ja jeg vet at det fins R9700 og JA, jeg er ATI kar....) Om du vil ha Nvidia kan jeg ikke hjelpe deg... men jeg ville gått for ATI kort uansett MVH Arnulf Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja. Forige mann sa mye bra. Skal du ha et billig dx9-kort, for all del ikke kjøp nvidia. Jeg kjøpte selv et fx5900, og det er det kjøpet jeg har angret mest på i mitt liv. Lenke til kommentar
erosseland Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Tusen takk for svar - setter pris på det Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) ikke kjøp noen av de arnulf anbefalte, den første av de er et "vanlig" 9800 (ikke så bra) me 256mb og 128 bit (hverfall ikke noe bra) de andre er et ordentlig 9800pro bare at det er litt dyrere og har passiv kjøling. vil tro at dette er et bedre valg da. har du et par lapper til å rutte med får du et 6800 som er et meget godt kort , en del bedre enn 9800 pro. Edit: ser at du er relativt ny her, ikke la deg lure av kort med 256mb Endret 3. oktober 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
erosseland Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei Trulzern! Som du sikkert skjønner er jeg rimelig "grønn" akkurat når det gjelder dette her. Hvordan ser jeg om et kort støtter Transform & Lightning (T& L)? To lapper kan jeg alltid avse hvis jeg er sikker på å få et kort som fungerer tilfredsstillende. Er det enkelt å skifte kortet selv? Må jeg i tillegg ha ny vifte eller holder det sannsyligvis med den jeg har? Mvh Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei Trulzern!Som du sikkert skjønner er jeg rimelig "grønn" akkurat når det gjelder dette her. Hvordan ser jeg om et kort støtter Transform & Lightning (T& L)? To lapper kan jeg alltid avse hvis jeg er sikker på å få et kort som fungerer tilfredsstillende. Er det enkelt å skifte kortet selv? Må jeg i tillegg ha ny vifte eller holder det sannsyligvis med den jeg har? Mvh vifte sitter allerede på kortet. å sette i et grafikkort er ikke noe stort problem, man tar ut det gamle og putter i nytt om det støtter Transform & Lightning (T& L) er det vel nødt om å gjøre siden de er såpas nye. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei Trulzern!Som du sikkert skjønner er jeg rimelig "grønn" akkurat når det gjelder dette her. Hvordan ser jeg om et kort støtter Transform & Lightning (T& L)? To lapper kan jeg alltid avse hvis jeg er sikker på å få et kort som fungerer tilfredsstillende. Er det enkelt å skifte kortet selv? Må jeg i tillegg ha ny vifte eller holder det sannsyligvis med den jeg har? Mvh Skal tro at ALLE kort fra nVidia de siste årene støtter T & L (transform and lightning). Mitt gamle Geforce 2 mx 400 støttet dette.... Så uansett hvilket kort du kjøper fra nvidia eller ati idag skal støtte T & L Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Her har du beste tilbud på 9800pro kort. Kjøp det. Fungerer som bare juling det. Ukens tlbud hos Netshop. Tilbudet varer bare til tirsdags morgen, så du må være rask hvis du vi ha det til den prisen. Endret 3. oktober 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja det tilbudet er rå bra... rykk til viss duu har peng....DEt er ikkje noko å angre på... anbefaler det kortet nett som 1000 andre har gjort Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Enten fx 5700 (256) eller 5900xt Geforce all the way baby! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvis du skal bruke noen lapper bør du gå for x800xt! å bytte skjærmkort er ikke vansklig i det hele tatt. tilogmed JEG klarer det Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Enten fx 5700 (256) eller 5900xt Geforce all the way baby! Eller bare NEI? Begge kortene du linker til yter dårligere, og koster ca det samme/mer enn 9800pro kortet. Lenke til kommentar
erosseland Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Takker for god innsats folkens Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Takker for god innsats folkens så det blir? Lenke til kommentar
erosseland Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Regner med det blir 9800 pro. Ut og handle i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå