erosseland Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei! Har akkurat kjøpt Star Wars Battlefront og funnet ut at jeg trenger nytt grafikkort som støtter directX 9 og T&L (Transform & Lightning). Kan noen anbefale et grafikkort for meg - billigst mulig, men som allikevell gjør jobben på en skikkelig måte og... er det vanskelig å bytte kortet selv eller bør jeg levere PC inn til forhandleren for å få utført dette? Setter pris på raskt svar fordi jeg brenner etter å komme i gang. Mvh Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Flyttes til skjermkortkategori. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hvilket skjermkort har du da? du har vell agp? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Radeon 9800 pro mest for pengende, og det er ikke vanskelig å sette det inn selv................ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 6800le er vell mere for pengene med tanke på at du kan åpne de siste 8 pipelines Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) 6800le er vell mere for pengene med tanke på at du kan åpne de siste 8 pipelines Det er vel ingen garanti for det...(?) Eller har det skjedd noe jeg ikke har fått med meg i det siste? Endret 5. oktober 2004 av fluke2k Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 nei, du har rett der, men, på forumet til rivatuner var det vell 67% som fikk det til Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg hadde gått for 9800xt. det er et bra kort hvor du får mye for pengene. kortet er 1 år gammelt men fortsatt et av de bedre skjærmkortene du kan kjøpe Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg hadde gått for 9800xt. det er et bra kort hvor du får mye for pengene. kortet er 1 år gammelt men fortsatt et av de bedre skjærmkortene du kan kjøpe uuhm?!? det koster jo like mye som et x800pro, som er et MYE bedre kort Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvor mye penger legger du i dette? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg hadde gått for 9800xt. det er et bra kort hvor du får mye for pengene. kortet er 1 år gammelt men fortsatt et av de bedre skjærmkortene du kan kjøpe uuhm?!? det koster jo like mye som et x800pro, som er et MYE bedre kort er det så dyrt! det viste jeg ikke. i så fall hadde jeg gått for 9800pro og ikke xt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301844&cks=PRL http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124865&cks=PRL http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d1412&plid=1412 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Seriøst i ut fra denne pposten ser det ut at trådstarteren er helt fersk på området ang grafikkort! (trådstarter rett meg opp hvis jeg tar feil) Så tror ikke at du skal komem med anbefalinger 6800le er vell mere for pengene med tanke på at du kan åpne de siste 8 pipelines der han kan kjøpe et kort så overklokke/flashe! Hvis jeg var deg så ville jeg gått for et 9800pro. Hvis du er redd for at garantien din vil ryke og har lyst å levere PC inn til forhandleren så er det ingen som stopper deg.( er forsten ikke vanskeligt å skifte ut skjermkort så lenge du har AGP! ) Det er egentlig opp til deg www.komplett.no er et godt sted å starte letingen etter et nytt skjermkort:) Endret 5. oktober 2004 av Wooho Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Å sette inn et grafikkort er lekende lett. Du drar ut skjermkabelen, åpner kabinettet, skrur ut det gamle skjermkortet, setter inn det nye, skrur det fast, lukker kabinettet, setter i skjermkabelen og booter. Så installerer du driverne til det, og du er i gang Endret 5. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
erosseland Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Siden dere spør... JA.... Trådstarter er blodfersk hva gjelder skjermkort - Har inntil nå kun benyttet min gamle trofaste PS2 til spill, men så fikk jeg Star Wars spillet da og muligheten til å spille online virker spennende. Jeg benytter samtidig anledning til å takke dere alle for råd. Godt med slike fora for oss ferske Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Å sette inn et grafikkort er lekende lett. Du drar ut skjermkabelen, åpner kabinettet, skrur ut det gamle skjermkortet, setter inn det nye, skrur det fast, lukker kabinettet, setter i skjermkabelen og booter. Så installerer du driverne til det, og du er i gang Du glemte å slå av strømmen Lenke til kommentar
warillion Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Å sette inn et grafikkort er lekende lett. Du drar ut skjermkabelen, åpner kabinettet, skrur ut det gamle skjermkortet, setter inn det nye, skrur det fast, lukker kabinettet, setter i skjermkabelen og booter. Så installerer du driverne til det, og du er i gang Du glemte å slå av strømmen Ja, det er lekende lett.. for oss som har gjort det før. Evt. vis vi vil hjelpe trådstarter, så kan vi lage en guide med bilder. Step by Step. Da er lekende lett, til og med for en som ikke vet hvordan en pc ser ut fra innsiden Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Å sette inn et grafikkort er lekende lett. Du drar ut skjermkabelen, åpner kabinettet, skrur ut det gamle skjermkortet, setter inn det nye, skrur det fast, lukker kabinettet, setter i skjermkabelen og booter. Så installerer du driverne til det, og du er i gang Du glemte å slå av strømmen Ja, det er lekende lett.. for oss som har gjort det før. Evt. vis vi vil hjelpe trådstarter, så kan vi lage en guide med bilder. Step by Step. Da er lekende lett, til og med for en som ikke vet hvordan en pc ser ut fra innsiden Kan godt lage en sånn guide jeg, kjeder meg litt nå. Tror jeg gjør det til en ny post. Edit: Eh...glem det. kameraet mitt streika Endret 6. oktober 2004 av Grell2k Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Er vel lurt å fjerne de gamle driverne før man instalerer nye. Spesielt viktig dersom man går fra ATi til Nvidia, eller motsatt vei. Lurt å kjøre "DriverCleaner" eller lignende også. Bruker selv å fjerne de gamle driverne, før jeg tar ut det gamle kortet. Vil også mene at et 6800LE gir mere for pengene en et 9800Pro, selv om du ikke softmoder det, yter det en del bedre. Koster vel ca. 250,- mer. Endret 6. oktober 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
erosseland Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei! Har til orientering endelig kjøpt skjermkort. Det ble et Connect3d 9800 xt. Forhandleren var lei av å ha kortet på lager og solgte det for samme pris som 9800pro fra sapphire (ca kr. 1800). Noen som vet hva kortet opprinnelig koster? Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå