Furyfax Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Holder på me et HTPC prosjekt og nå trenger eg ein DVD-spiller eller brenner for den slags skyld, men eg har et krav og det er at det SKAL være SLOT-IN på den. Eg har bare sett denne modellen, men det må da finnes flere. Mvh Paul Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dette er vel mulignes en annen (?) Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Takk for hjelpen, men den er nok forsvunnet fra markedet. Artikkelen er skrevet for snart 5år siden. hehe. Vanskelig det skulle være å finne slot in-dvd! ARG. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Skjønner ikkje noenting. Har søkt "overalt" på nettet men finner F%¤n ikkje noen DVD-brenner som har SLOT IN funksjon. Noen som vet om en slik DVD brenner, er det tilgjengelig, kommer det eller fins det ikkje ? Mvh Paul Endret 4. oktober 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 trodde ikkje detta va noe vanskelig spørsmål eg, men det va det visst.. Lenke til kommentar
werwer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Spørsmålet er jo lett nok.. svaret er tydeligvis vanskelig å komme med. Pioneer har vel vært "store" på slot-in? Ser ut som om de bare har DVD-ROM.. Som disse Lenke til kommentar
Idler Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du har noen her http://linitx.com/index.php?cPath=59&osCsi...53588c2079e72d1 Er det forresten noen som vet om man får kjøpt de her (panasonic'ene) noen sted i norge, finner ikke de ikke noen sted. Trenger en til et htpc prosjekt som er i oppstartsfasen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå