realfingolfin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Altså jeg driver å lager et par småe knapper i ps. De er runde eller har runde kanter men jeg vet ikke hvordan jeg får lagret de og ikke hele dokumentet. f.eks: jeg har en fil på 300x200 men figuren er en sirkel. Hvordan får jeg lagret bare sirkelen? Dessuten har jeg driti meg ut og har fått vekk "verktøyvinduene" til venstre i ps. (der man endre layerpalett bla bla bla, channels bla....) hvordan får jeg tilbake de? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 1. Et jpg/png/gif bilde (canvas) kan kun være firkantet. Det du derimot kan gjøre, er å lagre som transparent gif eller png. For å gjøre dette, fjerner du bakgrunnen som ligger bak knappen din slik at du bare ser rutenettet i Photoshop, og deretter Save for web. Velg gif eller png, og huk av for transparency. 2. For å få tilbake vinduene dine: Window > "Velg det du vil ha" eller Window > Workspace > Reset palette locations for å få det slik det var da du installerte programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå