Don Juan Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Før dere leser videre, gå her for å se på problemet mitt, i tilfelle noe kan gjøres. (dusør utbringes) Men jeg tror jeg trenger en ny kraftig PSU. Den skal passe til ATX, og dette kabinettet: Aopen HX08. PSUen må bestilles fra en webshop i norge selvfølgelig. Har funnet ut at jeg må minimum ha 352 watts, dvs at jeg må vel ha 400 watts eller mer. Kan noen komme med noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Noen forslag: OCZ 420W Fortron/source 400W Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Si heller hva slags prosessor, skjermkort og hvor mange disker/CD/DVD-enheter du har! Så kan man lettere finne ut hva du trenger. En slik PSU-kalkulator gir ikke noe særlig annet enn hvor mye watt som trengs. Og antall watt har lite og si for en god PSU. Har du pengene, bør du kanskje gå for OCZ. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg gikk for denne: Thermaltake Silent strømforsyning 410W Var ikke det er greit valg? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den virker helt fin den, med mindre du skal he P4EE eller FX-prosessor med GeForce 6800 ultra skjermkort, 10 harddisker og masse kabinettvifter/katoder osv. Med 18A på 12v ville dette blitt litt i knappeste laget. Men til ditt bruk er den nok absolutt brukbar. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hehe, satser på det da. Her er oppsettet mitt: EpoX 8KDA3+ AMD64 3200+ Gainward GeForce 6800 Powerpack Gold Edition Ultra/2100 Coirsair 1024mb ddr 3200 3 hardisker 1 cd brenner totalt 9 vifter holder den psuen jeg nevnte? Endret 3. oktober 2004 av Naitsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå