swiper Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva vil være best av en 20" eller dual 17" ? Tror foreløpig jeg går for en 20", men hvordan vil dual 17" fungere i forhold til en 20" ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dual 17 vil gi deg et bredere skrivebord, men et litt annet bruksområde. Med en stor skjerm (20") har du plass til store vinduer med masse informasjon, mens med dual 17" gir deg mindre flate, men et ekstra område å "parkere" vinduer på - enten det er ting du ikke bruker så ofte, eller det er vinduer du trenger å se samtidig som det du jobber i. Det er f.eks. utrolig digg å ha IRC oppe på reserveskjermen samtidig som du jobber med noe på primærskjermen. Jeg sitter også mye og jobber i to ulike nettlesere-vinduer, og trenger mye plass. Her er også dual digg da jeg slipper alt+tab. Man kan se begge vinduer samtidig. Dette blir for trangt, slev på 20" med 1600*1200 Jeg vil si at dual bør være målet. Spørsmålet er bare om man skal nøye seg med 17", eller satse på å kjøpe 20" nå og heller legge til en skjerm til snart. Dual er verdt det, men det er utrolig digg med større oppløsning. Jeg jobber mye i dual, og har testet de fleste kombinasjoner gjennom arbeidet som skjermtester. Jeg feller en tåre eller to hver gang jeg må sende tilbake en 20" og gi opp dual der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå