And.rs Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Har en Athlon 64 3500+ med 1024 mb ram og gainward 6800 3d kort (vga driver) Pcen er helt ny og jeg blir derfor ganske frustrert når jeg spiller spill som Rome og Farcry og skjermen og lyden henger seg. Da står bilde helt stille i ca 5 - 10 sekunder, og lyden blir også borte. Men etter noen sekunder blir alt bra igjen. En gang hang den seg, og da startet pcen automatisk på nytt igjen og det sto at pcen ble gjenopprettet etter en alvorlig feil. Da kom det opp noe info om Nvidia som jeg ikke skjønte. Noen som har vært borte i noe av det samme og vet hva jeg må gjøre???? (Pcen er selvbygd) Forresten så har jeg også instalert helt nye drivere!!! Endret 3. oktober 2004 av ReSSaA Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) hvor har du kjøpt den athlon 54 prosessoren? hadde et liknende problem i ut2k4, løste det ved å installere nye lyd drivere. Edit: jeg aner jo ikke om det er det samme da Endret 3. oktober 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ok, da kan jeg prøve det. Noen andre som vet noen ting om dette? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Lite beskrivende emnetittel endret. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Har hatt samme problemet selv i bla:Cod,Joint Operation,BF,BFV. Dette ble borte da jeg oppdaterte Bios til skjermkortet,ikke hatt noe problemer siden.Har Gainward 6800ultra 430mhz. Innstaler Expertool,og oppdatere bios via den. Expertool ligger på cd som fulgte med skjermkortet. Endret 3. oktober 2004 av TAS Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Min hang seg også hele tiden. Slo av FastWrite i bios, så var problemet borte Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er endel topicer som omhandler GW 6800 problemer her inne, gjør ett lite søk...... Lenke til kommentar
Simic Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hadde AKKURAT det samme problemet! Prøv og sette 3d og 2d klokk likt, oppdater bios og VGA drivere. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hadde AKKURAT det samme problemet! Prøv og sette 3d og 2d klokk likt, oppdater bios og VGA drivere. ok, men hva heter driverne da, vet du det? Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=291169&hl= Du kan jo begynne her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå