Gå til innhold

Maskin formatert-->Steam-->Finner ingen spill


Anbefalte innlegg

Hei.Eg er på lan for øyeblikket.Måtte Formatere hele pc`en pga XP blri heilt texas :mad: Eg installerte Steam igjen, logget meg innpå min eksisterende konto, og ikkje overraskende så var det jo ingen spill under my games.Og slik forble det :thumbdown: Eg fikk ikkje importert HL,CS elle noe som helst. Da eg prøver å regustrere et produkt eg allerede har(HL) kommer det en duplicate cd key. Normalt skulle det vel bare gått å høyre klikke på HL under my games å konvertere det til steam filer? har sitti altfor mange timer no me dette jokerskjegg greiene her.Lastet ned steam som skulle inkl cs, samme problemet her også! lastet ned vanlig steam--guess what :tease:

 

Noen som har no råd her?

 

Sorry om det er feilpost :ermm:(isåfall flytt den)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvd å trykke browse games? Der inne står det sikkert "download" på HL og CS , isteden for Buy..

 

Eller på individual games inne på browse games..

Har for 2 gang installert steam pakken inkl cs(800mb) uten noe resultat.Inne på browse games står det "purchase this package" på alle spill mods :thumbdown:

 

Begynner å bli mektig lei av dett f#enskapet nå azz!! har sitti hile pokkers nata å herja som en anna maniac me dett dritte!! ka feen er galt"!? :mad:

Lenke til kommentar
Hadde vært veldig greit om du posta hva du gjorde, som løste problemet... Bare sånn til framtidige formateringer lissom... :p

Yes!! vel eg var inne på steam forumet å søkte etter noen lignende problemer. Da eg kom over en post som handelt om akkurat det samme som meg.Der var det en som alltid hadde logget seg in som "brukernavn" på accounten sin, istedenfor "brukernavn@mailadr". Så han prøvde å gjøre det omvendt og vips det funket. Så eg hadde jo gjort det motsatt av han før da: "brukernavn@mailadr", så eg prøvde "brukernavn" som account name istedenfor "brukernavn@mailadr" Vel det funket for meg hehe :thumbup: Dermed-->Game On!! var kansje en extremt forvirrende forklaring :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...