doomedbroke Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vil ikke ha Data Execution Prevention aktivert, har noen funnet ut hvordan man får slått av denne funksjonen for godt? Ble lagt inn under System i Con.Pan. etter inst av sp2, hindrer meg i å åpne store mapper som "suger" ram. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 DEP er der for en grunn så jeg anbefaler deg å ikke deaktivere det hvis du ikke vet hva du gjør eller har en form for backup. I boot.ini fila de så har du på den siste linja et alternativ som heter: /noexecute=optin Her er noen alternativer du har: /NoExecute=OptIn --- Dette er hva den er til standard /NoExecute=OptOut --- Da skrus den på over hele systemet /NoExecute=AlwaysOn --- Da er den på med mulighet for å skru av enkelte programmer etc /NoExecute=AlwaysOff --- Deaktiverer den fullstendig. Men hvis du har lyst til å gjøre det litt enklere gjør du dette Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har alltid oppdatert Norton Internet Security. Da skulle jeg vel være bra sikret mot alskens uhumske ormer ol. eller...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå