saboi Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg vil bare informere om at alle som lurer på noe om c/c++ kan henvende seg til XPUserz. han er tydeligvis selvutnevnt programmerings-guru. det kan du lese mere om her: xpuserz er idiot dette er uten tvil den morsomste posten jeg har lest på hw.no noen gang. her er noen av de geniale sitatene til xpuserz: Har du sett hjemmesidene til ingeniørene i det siste? Det er stort sett en flatpakket HTML side, fra dem som skal kunne id?=1543! Har ingenting med 3 år eller 1 år og si. En sivilingeniør kan ikke halvparten av det en med MCSD kan når det gjelder programmering med mindre han sertifiserer seg for dette. Jeg mener det er en risiko og bruke en sivilingeniør som ikke har lært av et IT-selskap om programmering og sikkerhet slik det skal være (og har sertifisering på dette). Ta sivilingeniør om du er n00B og MCSD etterpå ? Men det geniale med vanlig C er at det er UNIX kode, men går gjennom MAC og Windows uten vansker (Intel prosessorer). han har selvfølgelig skrevet masse annet morsomt så det er bare å ta fram popcorn og 3d-briller og lese hele tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg