Marcelo Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Om noen vett hvordan du stiller på radion på avalaunch på xboxen får en eller annen grunn så finner jeg ikke ut av det på den nye versionen. noen så kan gi meg en hjelpenes hånd her?? det plager vettet av meg at eg ikke finne ut av det Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 har ikke mappene foran meg her nu, men dersom du roter deg frem til en mappe som heter shoutcast og en fil der som heter noe som playlist.rc eller lignende skal du være på god vei. den kan du redigere som du vil Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 men tingen er at jeg ikke finner den, prøvte i hele natt. kunne du kanskje veiledet meg? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hos meg er det ihvertfall slik: C -> shoutcast -> sample.sc ikke verre enn det, dersom du da skal endre/legge til streams/radiokanaler for å skifte kanal i avalaunch trykker du inn enten venstre eller høyre stikke - er en av dem Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ja vett. sånt var det før eg installerte den nye avalaunch. men nå vett eg ikke koss er det eg komme inn der fra desktopen på avalunch???? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) __ Endret 3. oktober 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ja vett. sånt var det før eg installerte den nye avalaunch. men nå vett eg ikke koss er det eg komme inn der fra desktopen på avalunch???? noe så kan hjelpe meg ut her?? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 vel... du får ikke redigert den fra avalaunch, du må gjøre det med en PC. gå inn på xbox'en din vha ftp og fiks på den der Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 ja ok det kan jeg gjør. men hvordan?? noen så kan guide meg Lenke til kommentar
simklave Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 ja ok det kan jeg gjør. men hvordan?? noen så kan guide meg Får du ikke hjelp her bør du gå inn på www.xbox-scene.com og poste i Avalaunch forumet der. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 takk skal prøve det ut. men det er noen engelske ord eg ikke forstår så hadde vert bedre hvis noen kunne hjulpet meg ut her?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå