Leon Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg er ikke helt sikker på i hvor stor grad den første posten er et gullkorn, for meg trekker det heller mot kategorien "tragisk". Tråden derimot, og da spesiellt LarsP: Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kjente ei gammel dame engang, jeg.Når hun holdt på å si noe hun ikke skulle, sa hun stille for seg selv: "Bi, min munn, før i mårå får du sokker!" Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hysterisk bra gullkorn. Fordi som ikke skjønte hvorfor dette er et gullkorn: "jæi shønner ike åffår jæi fik styrk i nårsk jæi" (Gullkornet kan vel settes i samme bås som det der) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 haha! den var morsom da? skjønner ikke hvordan man ikke kan skjønne den Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vent litt, bare litt til... jeg har det på tungen Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ehhh, ingen som ser det da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 :!: at LarsP Amen to that. :!: Lenke til kommentar
frustata Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tråden var langt morsommere enn "gullkornet"... :!: Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg skjønner heller ikke hva som er så rart/dumt/morsomt med dette 'gullkornet'. 'Får ikke kontaktet admin', neivel ... han sender kanskje mail og får ikke svar? 'mannen uten et liv', javel... det er skrevet på et annet forum i ettertid og således ingen grunn til å bli sparka ut. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Haha... Den var bra, og særlig LarsP sin kommentar. Jeg tror virkelig noen har nødt til å kjøpe litt EQ på Rimi! :!: Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Skulle postet fullt navn på han der, så man kunne funnet han og straffet han hardt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg fikk jo "ferie" fra forumet ei uke en gang hadde vel noe å gjøre med litt småspam @ 3 ordsleken greia noe som jeg IKKE skal gjøre igjen for det er Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dæven, nei hva kan grunnen være ? Fullstendig uforståelig.. Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ....phunny. NOT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå