HolgerL Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Altså, nå har jeg klart å bli kicket ut av 4-5 forumer. LAst kickout var ut av norskwebforum.no!!!!!!!!!1 Hvorfor kicker de ut folk? uten grunn. Jeg får ikke kontaktet admin(mannen uten et liv[kanskje ei jente]). Hva kan være grunnen? Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nei, hva kan det være tro Hoho Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja det lurer jeg også på... Not! :!: Blir vell ikke lenge før han får ferie fra Hw.no også eller? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ikke godt å si grunnen. Uheldig? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tror jeg vet hvorfor, men klarer ikke å sette fingeren helt på det. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skikkelig,skikkelig smart han der.. Lenke til kommentar
Lurifax_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Hmm... Dette var jo ikke akkurat en velformulet søknad for å få lov til å komme tilbake... Endret 25. oktober 2004 av Lurifax_ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hmmm, den der så jeg et sted, har ikke han alt fått ferie? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nei, hmm, hvorfor det mon tro? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Var vel ikke akkurat den smarteste søknaden noen kan sende inn men dette var vel strengt tatt ikke noe gullkorn da... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Jo, det er et gullkorn, Desdichado. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ehh.. hva var morsomt med det der?? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er mulig at de som kunne sagt noe lignende selv ikke forstår at det er morsomt. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Den var unødvendig Holger, er ikke alle som har samme humor som deg tydeligvis. Kan du ikke bare akseptere det? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Den er fantastisk, Holger. Det er ikke alle som har samme humor som deg heller, Desdichado. Det er bare å akseptere det. Endret 8. oktober 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Haha :!: Han gutten var meg en latter verdt Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg skjønte ikke heller hvorfor han ble kicka og jeg er smart ! Fordi han hun uten liv ? Skulle man bli kicka for noe slikt ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg skjønte ikke heller hvorfor han ble kicka og jeg er smart ! Fordi han hun uten liv ? Skulle man bli kicka for noe slikt ? paradox noun {C or U} a situation or statement which seems impossible or is difficult to understand because it contains two opposite facts or characteristics: - {+ that} It's a curious paradox that drinking a lot of water can often make you feel thirsty. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 :!: at LarsP Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Den var unødvendig Holger, er ikke alle som har samme humor som deg tydeligvis. Kan du ikke bare akseptere det? Er ikke vits i å komme å si at det ikke er et gullkorn, da, siden alle ikke har lik humor Genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå