Hardfredd Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei! En kamerat av meg har fått seg en ny pc nå nylig. Alt ser ut til å fungere fint til vi skall installere windows, filene kopieres til hardisken og alt går som normalt. Men i det cden har kopiert alle nødvendige installasjonsfiler til hden kommer denne feilmedlingen: "Installasjons programmet kan ikke angi den nødvendige informasjone for widnwos xp konfigurasjonen. Dette indikerer en intern istallasjonsfeil. Kontakt systemansvarlig" Hva er feil? Takk for alle svar! Hvis det er relevant har han dette systemet: Amd xp 3000, Asus a7n8x-e deluxe, 1024 MB corsair value ram og sapphire 9800 pro skjermkort og en 120 GB maxtor disk. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Trolig hd feil (HD = Harddisk) Kontakt der/den du kjøpte den av og krev ny pc eller ny hd med service. (I følge loven har han rett på dette) Hadde samme problem, jeg ringde til der de hadde sett sammen datamaskinen så var de bare og komme og få ein ny ferdig bygget... Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Trolig hd feil (HD = Harddisk)Kontakt der/den du kjøpte den av og krev ny pc eller ny hd med service. (I følge loven har han rett på dette) Hadde samme problem, jeg ringde til der de hadde sett sammen datamaskinen så var de bare og komme og få ein ny ferdig bygget... Hmm ja du sier noe, men vi har bygget maskinen selv Og dessuten har vi prøvd hden i min pc og der fungerer alt prikkfritt. Men takk for svar! Endret 3. oktober 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå