thomasw Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Syns dere det er irriterende med folk som sier de skal komme om 2½ time, men så kommer de ikke før etter 7 timer? Det syntes jeg. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 njoo... Tror du er inne på noe nå. Men topic'en din er helt tullerusk. Har aldri opplevd at 2 timer blir til 7. Hadde vært sørgelig trist hvis man sitter på skolen og: "aaahh, bare 2 timer igjen, men plutselig så *PLOFF*... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 har skjedd meg dette , at folk lover og komme men så kommer de 1-2 timer senere Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nåja, jeg greide nå i alle fall å svare deg før det gikk 2 1/2 time . Er faktisk enig med deg, irriterende når folk ikke greier å holde avtalene og i tillegg ikke greier å varsle deg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Så jeg er for treg, er det det du mener? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Skal innrømme at jeg er en av de folka som alltid er sent ute til avtaler etc Har sjeldent vært mer enn 2 time for sent da, så helt håpløs er jeg ikke Edit: leifern Endret 3. oktober 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det som topper kaka er når personen(e) er så treige at de ikke kommer i det hele tatt, og ikke gidder å gi beskjed Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja, det der er megairriterende! Et eksempel: Meg:... Ja, kommer du bare nedover nu? Kameraten: Ja, kommer nu... Det går laaang tid Meg: [ringer] Hallo, kommer du snart? Kameraten: Er på vei straks Når han endelig kommer laaaangt tid etter sier han: Jeg måtte sitte å se på noen South Park episoder... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, har aldri opplevd så lenge forseint da, men husker mamma ble mektig irritert engang for noen år siden jeg kom hjem søndags kvelden når jeg skulle komme hjem fredagsmårran. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 eg kjenner en type som er sånn... noen ganger blir det så sent at han lar være ¨å komme bort Hvis det haster at han skal komme bort må eg bort å besøke ham selv og hente ham (ja han er faktisk bruker på dette forumet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå