alex100 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvem er dette? Boller og brus til de som svarer først. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Første jeg tenker på er HIM, men er nok feil gitt Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 De er norske tror jeg Takker for svar. Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) -=slettet=- Endret 2. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) De er norske tror jeg Takker for svar. hehe.. ikke vær sikker på svaret mitt. Trodde det var en spørrekonkuranse jeg Endret 2. oktober 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Det var riktig. Jeg sjekket ut en hjemmeside og fant det samme bilde. Danke gut. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Det var riktig. Jeg sjekket ut en hjemmeside og fant det samme bilde. Danke gut. HÆ! Det var wild guess.. Seigmenn var det første jeg kom på. Syns også det passa litt da de så rimelig seige ut på bildet også.. Endret 2. oktober 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Döderlein!!!11!11one!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Om man prøver å lagrer bilde blir bildet lagret som "norskrockgruppe" etter standard. Kanskje det ga dere en nærmere foklaring. Endret 3. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Om man prøver å lagrer bilde blir bildet lagret som "norsk poppgruppe" etter standard. Kanskje det ga dere en nærmere foklaring. Hæ? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Om man prøver å lagrer bilde blir bildet lagret som "norskrockgruppe" etter standard. Kanskje det ga dere en nærmere foklaring. Kanskje fordi bildet heter "norskrockgruppe.jpg"? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Han til høyre ligner på han som var programleder for Sone2 for leeeenge sia.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Om man prøver å lagrer bilde blir bildet lagret som "norskrockgruppe" etter standard. Kanskje det ga dere en nærmere foklaring. Kanskje fordi bildet heter "norskrockgruppe.jpg"? Det var jeg som lagret bildet som det fordi jeg visste det var en rockegruppe. Jeg visste ikke hvem det var selv når jeg startet posten. Det var derfor jeg spurte Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Han til høyre ligner på han som var programleder for Sone2 for leeeenge sia.. Kjente ham igjen jeg også, men kom ikke på hvor jeg hadde sett ham. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 De heter Seigmen, men én N - bare én. De fins ikke mer. Bandet ble oppløst i 1999. Mange av medlemmene dannet deretter bandet Zeromancer - som overhode ikke kan sammenlignes med det Seigmen drev med. Såder - dagens leksjon i norsk musikkhistorie. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg fikk høre om Seigmen i sommer, og digget lydbildet fra nesten første sekund. Når jeg senere fant ut at de var oppløst, ble jeg til de grader skuffet, men trodde verden var reddet når jeg fant ut om Zeromancer. Dette ble den likevel ikke. Zeromancer er en av de største nedturene jeg har vært borti noensinne. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Som sagt - de kan ikke sammenlignes.. Jeg liker begge, og jeg sammenligner dem ikke. Men det hjelper vel litt å like metall/denslags i første omgang. Hvis du liker Seigmen, så liker du automatisk Dødt Løp og Dosertanker også. De er, desverre, også oppløste band. Men jeg tror jeg har alt de har gitt ut. Veldig bra musikk. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ......Dødt Løp og Dosertanker....... Takker for opplysningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå