ZooMazter Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 VestLAN Download Area Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Mirror'ene på futuremark sine sider er sikkert minst like bra... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Dårlig forsøk på reklame. Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Dårlig forsøk på reklame. Det var ikkje noe forsøk på rekalme Men ja det er mitt domene men det spiller vel ingen rolle eg har selv ofte problemer med å finne gode plasser å laste fra Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Denne linja var jo mye raskere en de fra 3dmark sidene! Takker Zoo master! Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Testet, og lastet ned på 2min og 47sec. Som blir 1.69 MB/s Edit: ( filen manglet "etternavn", måtte legge på ".exe" ) Endret 3. oktober 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Mirror'ene på futuremark sine sider er sikkert minst like bra... Nei det er de ikke!, de er treig oh jeg har aldri fått mere en 60k/s fra noen av de mirrrorene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nei det er de ikke!, de er treig oh jeg har aldri fått mere en 60k/s fra noen av de mirrrorene. Snedig, jeg lastet ned på 40 sek eller noe på jobben til pappa. 160KBps her hjemme også. Samme dag den ble lagt ut. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ja ja ja, det er jo ingen krise om det går i 60k/s eller 160k/s men jeg liker at ting går fort Kan jo være at jeg lastet ned på kveld og det kanskje var stor pågang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå