P-in-P Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Som dere ser i Topic så lurer jeg på om Nick Fury (går senere i kveld på TV2) er noe å se? Googlet litt og fant ut at det er en filmatisering av en tegnerserie og da sikkert Marvel! Kom med noen synspunkter dere som har sett den! Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Medvirkende:David Hasselhoff -- Hoho.. nei takk. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Sett filmen eller dømmer du her utifra skuespiller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 http://www.imdb.com/title/tt0119781/ Les og lær. Dette er en ELENDIG film. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Den er faktisk så elendig at den er sinnsykt morsom til tider. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Tja, nå har jeg sett litt av den og jeg tror muligens jeg hadde sett hele om det ikke var så sent og underholdningen i å sove er mye større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå