FlameR2k Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei. Har noen spørsmål og trenger litt hjelp. Jeg har en Amd 64 3200+ osv og vurderer å invistere i vannkjøling. Det jeg lurer på er hva jeg rett og slett trenger av slanger/nippler osv, (har alldri satt sammen vannkjøling før) Men har vet noe lunde hva jeg skal ha når det gjelder blokk, radiator og pumpe. Og vil det lønne seg med dette oppsettet ink en peltier? AC vannblokk, CPU, "cuplex PRO" Eheim 1048 vannsirkulasjonspumpe AC radiator, "airplex EVO 360", m/nipler AC radiatorgrill, for "airplex EVO 360" AC brakett, for "aquatube at" AC vanntank, "aquatube", Blå Er dette en god kombinasjon? Og kan du hjelpe meg ut med hva jeg trenger for å montere alt tilsammen, gjerne kom med kommentarer om det er noe du har å anbefale i forhold til mit oppsett. Takker og bukker for respons Har forresten et høyt og stort Image and shapetech kabinett. Lenke til kommentar
FlameR2k Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Ingen som vet hva av slanger og klemme dimmensjoner og hvilke jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ikke bump tråden så fort - det er sannsynligvis ingen som gidder å svare i løpet av fredagsnatta :-) Tråden flyttes også til underkategorien vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå