Klokkern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hei jeg er yhekta på klokking, og lurer på om d er mulig å klokke høytalerne mine. går d an å utvide størrelsen på elementene? og går det an å klokke bit'en på lydkortet? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hehe tviler litt på det as. trur du skal ha en god del kunnskaper om små elektronikk osv da. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hahahahahahaha..., ukas spøk? men er fullt mulig å utvide elementene... bare å sage større hull i kassa og sette inn større elementer det... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hei jeg er yhekta på klokking, og lurer på om d er mulig å klokke høytalerne mine. går d an å utvide størrelsen på elementene? og går det an å klokke bit'en på lydkortet? Hvis du har integert lydkoret tror jeg du bare kan glemme det (ivertfall hvis du ike har agp/pci lås). Det hadde ikke jeg på det Hk jeg klokket Fsb på så fikk jeg ikke no lyd.. Trodde jeg hadde ødelagt lydkontrolleren! Selv om dy har et eksternt lydkort eller et i pci sporet tviler jeg sterkt på at du ikke klarer det. Ville heller ha kjøpt nytt lydkort eller kratfigere høytalere med forsterker.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Trådstarter har fått en ukes ferie pga. assorterte "morsomme" tråder. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg