Launch Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Lånte Xbox'en min til en kamerat og så ringte han og lurte på hvorfor noen spill ble svart-hvitt, og jeg lurer enda på det for vi fant ikke ut av det. Har spillt alt på min TV hjemme og har aldri skjedd at det manglet farger. Alle settings er rett såvidt jeg kan se. Sånn sone er Auto og PAL og no support PAL60 står på men der er vist i XBMP. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Om spillene er NTSC, altså fra USA f.eks, og du har en TV som tar både PAL og NTCS (de fleste, om ikke alle, nye TV'er støtter dette), blir det farger hos deg. Om kameraten din har en eldre TV som ikke støtter NTSC, blir bildet svart hvitt hos han. Om alle spillene er norske, vet jeg ikke hva som er problemet.. Endret 2. oktober 2004 av likferd Lenke til kommentar
Launch Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jo noen spill er kjøpt fra en kamerat som skaffa meg noen billige fra USA og han som lånte Xboxen har en eldre TV så da er det vel bare det -Lettet- Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja det er jo surt for kameraten din da Men han får nytte sjansen til å kjøpe ny TV :!: Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Skal dra han med å finne en ny ja hehe, han skal snart kjøpe Xbox selv så Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Kjøpte en kabel på Elkjøp som løste problemet, bare 49,- http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå