Klokkern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei, jeg er ikke så veldig god data. Me jeg lurte på om d fins trådløs kjøling, eller om det går an å fjerne alle de ledningene inne i kabinettet. Jeg har skaffa vindu til kabinettet og vil rydde opp inni der. Noen som bvet om noen som selger trådløs kjøling? Vifter osv.... Mvh Klokkern Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 vifta må jo ha strøm da men batteri er det noe som heter, jeg har et tolv volt batteri det funker bra men blir noe dritt og bytte det en gang om dagen da Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Trådløs strøm, den var god Menneh.. Er en stakkars kjølerledning noe å bry seg om da? Er liksom 1cm i diameter og 10cm lang Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 å bli kvitt alle ledningene inni kabinettet kan være problematisk, med mindre den bare skal være til pynt/bokstøtte/tv-bord osv... men en ting du kan gjøre er å legge opp til to kabelkanaler, en på hver side av kabinettet, skjult fra vinduet. alle ledningene må som regel forlenges og fordeles jevnt i disse kabelkanalene. funker fint, ser fint ut og er billig! men det er som regel litt mer stress å rote inni der senere da, men men... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei, jeg er ikke så veldig god data. Me jeg lurte på om d fins trådløs kjøling, eller om det går an å fjerne alle de ledningene inne i kabinettet. Jeg har skaffa vindu til kabinettet og vil rydde opp inni der. Noen som bvet om noen som selger trådløs kjøling? Vifter osv.... Mvh Klokkern hakke sett bluetooth på hdd'er, PSUer og CD drives osv... el no lignende.. kanskje det du mente? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei, jeg er ikke så veldig god data. Me jeg lurte på om d fins trådløs kjøling, eller om det går an å fjerne alle de ledningene inne i kabinettet. Jeg har skaffa vindu til kabinettet og vil rydde opp inni der. Noen som bvet om noen som selger trådløs kjøling? Vifter osv.... Mvh Klokkern hakke sett bluetooth på hdd'er, PSUer og CD drives osv... el no lignende.. kanskje det du mente? lol ville vært tregt da kunne jo brukt en type av sånn trådløst nettverk da bare med minisender Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Så idiotisk. Strøm kan med dagen teknologi ikke flyttes trådløst (som alle untat trådstarter vet) Og bateri tar plass, og brukes opp fort. Edit: OI Det ble bump det Svarte Endret 6. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 dette er vel det nærmeste man kommer trådløs strøm... dog hvordan man bygger noe slikt inn i ett PC kabinett er heller uvisst.. http://www.splashpower.com/solution/overview.html Lenke til kommentar
lostone Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 for å si det på den måten, den som finner opp trådløs strøm kommer til å bli verdens rikeste person.. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 dette er vel det nærmeste man kommer trådløs strøm... dog hvordan man bygger noe slikt inn i ett PC kabinett er heller uvisst.. http://www.splashpower.com/solution/overview.html Hehe, tror ikke jeg vil ha for mye elektromagnetisk induksjon i mitt kabinett... Det kommer til å skape noen stygge elektromagnetiske felt, det er verken diskene mine, eller elektronikk generellt særlig gla i :-) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 for å si det på den måten, den som finner opp trådløs strøm kommer til å bli verdens rikeste person.. Vi har jo trådløs strøm allerede. Folk blir jo truffet av lynet rett som det er Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Stenges, trådstarter er permanent utestengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg