Gå til innhold

Trådløs kjøling og trådløs strøm?

Klokkern

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ikke så veldig god data. Me jeg lurte på om d fins trådløs kjøling, eller om det går an å fjerne alle de ledningene inne i kabinettet. Jeg har skaffa vindu til kabinettet og vil rydde opp inni der. Noen som bvet om noen som selger trådløs kjøling? Vifter osv....

Mvh

Klokkern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å bli kvitt alle ledningene inni kabinettet kan være problematisk,

med mindre den bare skal være til pynt/bokstøtte/tv-bord osv...

men en ting du kan gjøre er å legge opp til to kabelkanaler, en på hver

side av kabinettet, skjult fra vinduet. alle ledningene må som

regel forlenges og fordeles jevnt i disse kabelkanalene.

funker fint, ser fint ut og er billig!

men det er som regel litt mer stress å rote inni der senere da, men men... ;)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er ikke så veldig god data. Me jeg lurte på om d fins trådløs kjøling, eller om det går an å fjerne alle de ledningene inne i kabinettet. Jeg har skaffa vindu til kabinettet og vil rydde opp inni der. Noen som bvet om noen som selger trådløs kjøling? Vifter osv....

Mvh

Klokkern

:hmm:

hakke sett bluetooth på hdd'er, PSUer og CD drives osv... el no lignende.. kanskje det du mente?

Lenke til kommentar

Mvh

Klokkern

:hmm:

hakke sett bluetooth på hdd'er, PSUer og CD drives osv... el no lignende.. kanskje det du mente?

lol

ville vært tregt da :p

kunne jo brukt en type av sånn trådløst nettverk da :) bare med minisender ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
dette er vel det nærmeste man kommer trådløs strøm...

dog hvordan man bygger noe slikt inn i ett PC kabinett er heller uvisst.. :)

http://www.splashpower.com/solution/overview.html

Hehe, tror ikke jeg vil ha for mye elektromagnetisk induksjon i mitt kabinett... Det kommer til å skape noen stygge elektromagnetiske felt, det er verken diskene mine, eller elektronikk generellt særlig gla i :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...