beji Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 siden min se t610 nekter å slå seg på må jeg gå til annsakffelse av ny mobil jeg har tenkt litt på se k500 men jeg er også ute etter gode alternativer! når d gjelder funksjoner så vill jeg ha mest mulig til best pris jeg har ingen MUST funksjoner men kan gjerne ha litt stæsj hva skal jeg velge ?????? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 SE K500i, Nokia 3220, Nokia 7260, Siemens CX65. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Eh... nå koster vel K700 en del mer enn 2000? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Eh... nå koster vel K700 en del mer enn 2000? ikke med binding Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Stemmer, stemmer. beji, med eller uten binding? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 K500 gir mest funk for pangene, hvis du ikke vil ha T630, men hvis du vil ha bra skjerm så kjøper du CX65. Lenke til kommentar
beji Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg vil ha uten binding! k500 eller cx65?? kan jeg lese noen tester på disse noen steder?? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg vil ha uten binding! k500 eller cx65?? kan jeg lese noen tester på disse noen steder?? Velg k500i Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ikke enig, velg CX65! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 K500i er nok det beste valget her. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ikke velg siemens! en venn av meg lagde denne sangen: YESTERDAY! Yesterday, All those Siemens seemed a waste of pay. Now is everything made by gays Oh I believe in yesterday. Suddenly, There´s not half the contacts there used to be, And there´s a plastic bag hanging over me The phones smashed so suddenly. I pushed the start button wrong What it happend couldn't now. Now all my pixels gone and I long for yesterday-ay-ay-ay. Yesterday, The need for bugs seemed not so far away. Get a Siemens and you will pay, Now I believe in yesterday. så ikke velg siemens, ville gått for en k500i + at mange sier det også...det ville ha vært det beste valget. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 YESTERDAY! Yesterday, All those Siemens seemed a waste of pay. Now is everything made by gays Oh I believe in yesterday. Suddenly, There´s not half the contacts there used to be, And there´s a plastic bag hanging over me The phones smashed so suddenly. I pushed the start button wrong What it happend couldn't now. Now all my pixels gone and I long for yesterday-ay-ay-ay. Yesterday, The need for bugs seemed not so far away. Get a Siemens and you will pay, Now I believe in yesterday. Jeg sier ikke noe mer :!: :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 YESTERDAY! Yesterday, All those Siemens seemed a waste of pay. Now is everything made by gays 1 Oh I believe in yesterday. Suddenly, There´s not half the contacts there used to be, And there´s a plastic bag hanging over me The phones smashed so suddenly. I pushed the start button wrong What it happend couldn't now. Now all my pixels gone 2 and I long for yesterday-ay-ay-ay. Yesterday, The need for bugs seemed not so far away. 3 Get a Siemens and you will pay, Now I believe in yesterday. 1: Hvorfor skulle et produkt være dårligere pga. at det er lagd av homofile? 2: Hvordan kan du klare å miste en piksel? 3: "Behovet for feil virket ikke så langt unna"? Øhm... hva? Å ja, dette: ikke velg siemens!en venn av meg lagde denne sangen Så hvis jeg lager en sang, betyr det at han ikke må velge SE? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 av siemens cx65 og k5ooi er vell det beste valget k500i, mener jeg siden jeg tenker litt på esign også. så det er den jeg ville ha valgt! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 av siemens cx65 og k5ooi er vell det beste valget k500i, mener jeg siden jeg tenker litt på esign også. så det er den jeg ville ha valgt! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 YESTERDAY! Yesterday, All those Siemens seemed a waste of pay. Now is everything made by gays 1 Oh I believe in yesterday. Suddenly, There´s not half the contacts there used to be, And there´s a plastic bag hanging over me The phones smashed so suddenly. I pushed the start button wrong What it happend couldn't now. Now all my pixels gone 2 and I long for yesterday-ay-ay-ay. Yesterday, The need for bugs seemed not so far away. 3 Get a Siemens and you will pay, Now I believe in yesterday. 1: Hvorfor skulle et produkt være dårligere pga. at det er lagd av homofile? 2: Hvordan kan du klare å miste en piksel? 3: "Behovet for feil virket ikke så langt unna"? Øhm... hva? Å ja, dette: ikke velg siemens!en venn av meg lagde denne sangen Så hvis jeg lager en sang, betyr det at han ikke må velge SE? 1. Gay bør jo ikke bety rett overført: "en homofil person". Det kan også bety en dust. 2. Du kan ha døde pixler. Når en person dør har en jo "mistet" personen. 3. Nødrim...? Det var min kverulering. Over til ditt spørsmål: Gjør som brorparten her foreslår og kjøp deg K500. Siemens har hatt møkk menyer siden C25 (ja, jeg har knota med de fleste Siemens tlf. fra den til i dag). Det alene gjør Siemens telefoner totalt utelukket i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå