TroNyX Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Hei! For det første, beklager at jeg poster dette her, i å med at jeg ikke har noen andre plasser og poste det Men jeg har ett problem, siden jeg spiller mye på internett (cs) så har jeg i det siste hatt store problemer med ping, altså hastigheten på servere.. Jeg har kontaktet telenor som testa linja mi og fant ut av det var noe galt , men at det var min pc det var feil med.. Feilen lå i at når jeg lasta ned noe fra en test server hos telenor så uploada jeg usannsynlig mye i forhold til nedlastning, noe som ødela for nedlastninga! Jeg scanna først med ad-aware og fant ut jeg hadde noen småting liggende, men ble fjernet. Så ble jeg anbefalt og prøve spybot - search and destroy, og jammen fant jeg ikke 19 items... Fikk fjerna alle sammen, men 1 av disse kom hele tiden tilbake og den heter DSO Exploit, denne endra eller prøvde og endre på systemregistreret.. En av plassene spybot tok det var i HKEY_USERS/ .. Og jeg lurer om dette kan ha endret noe på de filene som spybot fant den på? Slik at jeg har fucka net innstillinger? Takk for alle svar Endret 2. oktober 2004 av TroNyX Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Om jeg ikke tar helt feil blir det gjort endringer i registry'et. Men om du bruker Spybot S&D tror jeg det retter opp skaden som ble gjort. Edit: En "det" for mye. Endret 2. oktober 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 DSO Exploit er ikkje noko å bry seg om, det er ein bug i spybot som gjer at det dukker opp heile tida. Lenke til kommentar
TroNyX Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Men om det endra noe i registeret, hvordan vet spybot hva som var der før det? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Flyttet fra Nettverk til Sikkerhet Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Svar på problemet ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå