kaaasen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Noen andre som har "problemer med at TV-configgen har begynt å påstå at det ikke er noen programmer før i morgen? Regner med at de fleste som har den, bruker den samme som meg. Jeg fant min i den derre desktop-modde-tråden hvertfall. Litt irriterende, siden det er nå i det siste den har begynt å gjøre slikt :/ Bare etter klokka tolv vel og merke... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Kanskje det er kilden (tv programmet på sol.no, right) som har problemer, eller som har sluttet å oppdatere etter tolv? I såfall synes jeg det er noe dritt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har akkurat det samme problemet jeg også. Det står at det ikke er noen programmer før i morgen, + at i stedet for dato står N/A. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det noen som har funnet en løsning på dette problemet? Er jo som oftest på natta jeg har på TV'n her, så jeg skulle gjerne funnet ut av det. I tillegg lurer jeg på om det er noen som har noen gode tips til hvordan jeg får lagt til SVT1 og SVT2 i samme script som de norske kanalene? Det hadde vært suverent. Fant ikke de riktige linjene i norsktv.vbs til at jeg klarte å skjønne filen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå