Koffe Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Noen husker kanskje min gamle worklog "Giga-Z" her på forumet fra 2003/2004. Worklogen Med denne vant jeg Casemodkonkurransen på OsloLAN 2004. Skammer med over "skrytetråden" , men vil heller ikke bumpe en halvt år gammel tråd. Men jeg vil gjerne takke de som har gitt meg tips med kabinettet underveis i workloggen, og god kritikk.. Stor takk til forumfolket!, dommere, og 3dfxcool. Det var absolutt mange supre kabinetter med! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 gj! nå: bilde i dagslys orker ikke gå gjennom hele workloggen! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Gratulerer! Må si at kabinette hadde fått 10 av 10 av meg, men sånn er nå jeg da! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) gj! nå: bilde i dagslys orker ikke gå gjennom hele workloggen! http://home.online.no/~hi-ri/P1000737(1).JPG Endret 2. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 du fant ikke et med mer støv på da? anyhow.. veldig flott kabinett, og jeg heller mot 10/10 jeg også! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Tusen takk. var litt støv på det bildet ja.. Vant et gavekort på 800,- på 3dfxcool som jeg må bruke i morgen. Casemodcompo siden Jeg skal kjøpe en 7 i 1 card reader, litt mer uv-katoder og noe sleeving.. bortsett fra det er jeg blank Har noen en god idè til noe jeg kan sette inn? Endret 3. oktober 2004 av Koffe Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sexy kabinett Men ingen slår mitt standard hvite kjedelige triste kabinett.Moahahahaaa! *Legge seg* Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sexy kabinett Men ingen slår mitt standard hvite kjedelige triste kabinett.Moahahahaaa! *Legge seg* Flott ! Er vel på tide med litt søvn ja Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Var ganske nice den ja. Må innrømme at jeg tok noen bilder av pc'en din mens du sov eller hva et annent sted Dam nice thing Endret 3. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
belgen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 fela i skogen t na mor Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 bare en ting å si, nyyydeeellli!!!! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hehe.. nice det.. digga den skrifta på døra. og den logoen i fronten (btw. var jeg som hadde det kabisett litt lenger bort med LCD display) Hva var det du hadde gjort med de LEDsene i fronten... og hva kjøpte du på 3dfx da Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Takk, takk. Det var du som sto ved siden av meg? Eller sto du lenger mot tribunen? Led`s ene i fronten.. mener du da sunbeamen eller Giga-Z som var gravert inn? På sunbeamen borret jeg ekstra hull og satt in LED`s på hver kanal så jeg kan se hastigheten trinnløst, i tillegg til den rød/blå dioden som skifter frage ved 50%. Der hvor jeg har gravert inn gjorde jeg dette speilvendt og satte en LED på hver side. SÅ isolerte jeg med sort tape mellom det og det neste laget, der jeg graverte inn et nytt mønster og satt på en annen farge. Gavekortet brukte jeg på en usb2 kortleser, fin sak så jeg slipper å koble til kameraet med treg usb 1 overføring Kjøpte også noen katoder, vifter og kabler. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) mente viftestyringa ja fant det ut senere i workloggen din og... jeg var ikke han ved siden av deg som hadde den hvite med teipa på plexi, men han et hakk lenger bort enn det.. han med batman viftegriller osv. EDIT: hva var foresten den pipingen og slikt når det kom strøm på pc'n og du starta den opp? det var ufattelig gromt fikk sånn "fly-følelse" når du starta opp Endret 5. oktober 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå