MIZZ_HELL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har nettopp "joina" to video filer. Når jeg skal spille av den fila det ble til går det helt fint, men når jeg spoler kommer ikke den lyden som skal være der, den henger igjen fra forrige bilde...Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hva slags filer? avi, mpg? Hvilket program brukte du? Endret 5. oktober 2004 av larsli Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Det står at det er et video klipp. Brukte Easy Video Joiner. Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Det står at det er et video klipp. Brukte Easy Video Joiner. Det er avi. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kjenner ikke til Easy Video Joiner. Prøv virtualdub. Se på www.videohelp.com under guides for å se hvordan du gjør det. Er du forresten sikker på at de to filene du har er i samme format, dvs. framerate (PAL/NTSC), oppløsning, lydformat etc.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå