Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har skaffa meg ir remote, får det ikke til og funke kunne noen si nøyaktig hva de gjør for og få det til og funke ? På forhånd takk har en Siemens SX1 Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 vet noen ? Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Irremote er enkelt og greit et program som gjør telefonen din om til en fjernkontroll til fks tv'en, stereoen og dvdspilleren din! Det fungerer ikke alltid thou.. Jeg fikk det aldri til å fungere mot min tv. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg får det til å funke. men dog bare på 30cm avstand Hvordan kan rekkevidden bli større? noen som har peil? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 det er en viktig ting å huske på når det gjelder IRRemote, og det er at den infrarøde mottakeren på noen apparater er veldig dårlig, og fungerer best sammen med original fjernkontroll... jeg har n6600, og min irremote fungerer på opptil 10 meters avstand (på tven min) mens på dvd spilleren min, funker bare 10 cm Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 ok, fordi jeg har ikke fått det til på noen tver eller noe Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvor får man tak i IRREMOTE og fungerer den på Siemens s65? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du finner det ved og klikke deg frem på www.my-symbian.com! Lenke til kommentar
Beining Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det funker på ca 5meters av stand på min P800!(TVen da) 3meter på dvden! Men, man må jo sikte ganske godt da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvor får man tak i IRREMOTE og fungerer den på Siemens s65? Fungerer nok bare på symbian! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå