Isildur Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har et spørsmål ang. klokking av denne prosessoren i mitt system. Sitter nemlig med to vanlige TwinMos PC3200 512MB brikker på et Abit AI7 hvoedkort. Trenger jeg bedre minne for å få noe særlig ut av klokkinga? Burde jeg ha bedre minne bare for å i det hele tatt sette igang med klokking? Takk for svar. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Nei, det trenger du ikke. Du kan se hva mine TwinMos PC3200 brikker klarer her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304697&hl= Endret 2. oktober 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nei det går fint å klokke med pc3200 minne, skal gå greit å komme seg opp til 3.4 å kjøre stabilt. Men det er jo en del annet som også kommer inn i bildet. Klarte 3.6 med mine brikker men å si at det var stabilt er vel å ta litt i for å si det sånn Men det er jo bare å prøve å se hvor langt du kommer. Det er jo det som er moro... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er ganske så individuelt hva brikkene klarer. Noen er heldige å får brikker som kan klokkes, andre får brikker som knapt klarer default Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er ganske så individuelt hva brikkene klarer. Noen er heldige å får brikker som kan klokkes, andre får brikker som knapt klarer default Hvilket ikke er unikt for TwinMos PC3200, men som er universelt for all RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå