FallenA Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vil spille mine MP3 på min nye NOkia 6230, men mange av låtene er i MPEG 4 Audio format. Spilleren vil ikke spille uten at de er i MPEG Layer 3 Audio format ! Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 søk på google etter mpg4 to mp3 Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 søk på google etter mpg4 to mp3 Bra englesk monstar! . Søk på ''Mp4 too Mp3'' du! Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 søk på google etter mpg4 to mp3 Bra englesk monstar! . Søk på ''Mp4 too Mp3'' du! Skal dette være en spøk? Når du retter på andres språk bør du sørge for å ha rett selv. sjekk gjerne ordbok. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skal dette være en spøk? Når du retter på andres språk bør du sørge for å ha rett selv. sjekk gjerne ordbok. Ja gjør det du onkel politi. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skal dette være en spøk? Når du retter på andres språk bør du sørge for å ha rett selv. sjekk gjerne ordbok. Ja gjør det du onkel politi. Onkel politi? Å kalle meg navn kan du gjerne la vær. Alt jeg sier er at når du retter på folk, så burde du selv ha rett. Det hadde du ikke her, men henger likevel ut en annen person. Da burde en unnskyldning være på plass, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kan hende dBpowerAMP klarer det, se om du finner en mpg4-plugin. siggetheman: Har du lest retningslinjene? 1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 søk på google etter mpg4 to mp3 Bra englesk monstar! . Søk på ''Mp4 too Mp3'' du! God engelsk, siggetheman! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Herregud! er det ikke lov til å gjøre en feil?, dessuten tror jeg han jeg svarte til vet godt hva jeg mener så slutt å være så utrolig prikete sigge"theman" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 monstar, det er ikke du som har skrevet feil! siggetheman, derimot... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 monstar, det er ikke du som har skrevet feil! siggetheman, derimot... Da så, da har siggetheman tråkka i salaten LoL Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 monstar, det er ikke du som har skrevet feil! siggetheman, derimot... Da så, da har siggetheman tråkka i salaten LoL Nå tråkket du i salaten :!: :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 siggetheman, han gjorde faktisk ikke det. Han skrev "mpg4 to mp3", som betyr "mpg4 til mp3". Du skrev "mp4 too mp3", som betyr "mp4 også mp3". Men drit i det! Oppfør dere! Hjelp FallenA istede, drit i å leke smart! Hvis du ikke vil tilføye noe konstruktivt, så dra vekk. Ingen interesserer seg for å høre på at du er en ignorant liten unge, som nekter å innse at han har gjort en feil. FallenA: Har du fått det til? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Nå tråkket du i salaten :!: :!: Siggetheman... bare innse at du har feil. Mer off-topic og uthenging av andre personer fordi du mener de har feil, fører til advarsler. Det gjelder selv om du i et annet tilfelle faktisk skulle ha rett. Og ja, en unnskyldning er på sin plass. Men nå skal vi for søren gå tilbake til on-topic. Endret 3. oktober 2004 av Afseth Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei ! Nei, funker fortsatt ikke. Lastet ned dBpowerAMP, men programmet kan bare konvertere andre veien ! Håper på mange flere forslag (ON TOPIC PLEASE)!!! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva om du først konverterer mpeg4 til wmv også til mp3? Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dette gjør du enkelt og greit med Nero hvis du har det på maskina di. Extras-->Encode Files Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har du lastet ned rett codec til dBpowerAMP? Hva slags etternavn har filene? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 6230 kan decode AAC filer (.aac). .MP4 filer er rett og slett .AAC filer i en MPEG4 container. Du kan bl.a. bruke Foobar2000 og demuxe AAC track'en fra MP4 containeren, uten noe som helst kvalitet-tap (som du vil oppleve dersom du konverterer mp4->mp3). Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Fant ut at programmet jeg allerede bruker til administrering av musikk, også kan konvertere til mp3, og andre formater. Jeg benytter itunes. Eneste aberet, er at det da blir liggende 2 filer av samme sang, etter konvertering. En fil i MPEG - 4 audio format, og en i MPEG - Layer 3 audio format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå