Gå til innhold

Thermaltake 480watt, hvor?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Thermaltake 480watt (ikke butterfly) PSU? Trenger sannsynligvis en ekstra psu før jul, men det ser ut som den er vanskelig å få tak i? Har også en MIST 550watt, men den lager litt rare lyder.. Har lest at flere har opplevd dette. Er vifta i den litt ustabil eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en titt på f.eks OCZ PowerStream (Netshop) eller Tagan 480W (MPX). :)

OCZ synes jeg blir for dyrt. NeoPower har den tøffe fordelen at kablene kan kobles av og på. Tagan saken så jo pen ut den, men hvordan er den i praksis?

Hva skal den drive? Tagan holder i massevis og mere enn nok til alt.

Er det noen webbutiker som tar inn denne Antec NeoPower?

https://prisguiden.no/

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Har netopp kjøpt Tagan 480w.

Den er den stileste psu jeg har sett, viftene lager 21db opp til 60% load og opp til 28db ved maks load.

Superstabile på alle rails på mitt asus p4c800 e deluxe.

Jeg har en klokka 2.6 oc 3.3

1024mb ram

ocz booster på 3.6v

Lenke til kommentar

Jeg har Antec NeoPower 480W, og liker den veldig godt. Jeg synes den har litt lange kabler til mitt kabinett(Thermaltake Tsunami)

Det jeg synes er veldig bra er att det er en egen viteutgang som det kan kobles max 3 viter til, og som strømforsyningen regulerer hastigheten på. Fungerer veldig bra hos meg. stille og fint.

Lenke til kommentar
Ta en titt på f.eks OCZ PowerStream (Netshop) eller Tagan 480W (MPX). :)

OCZ synes jeg blir for dyrt. NeoPower har den tøffe fordelen at kablene kan kobles av og på. Tagan saken så jo pen ut den, men hvordan er den i praksis?

Hva skal den drive? Tagan holder i massevis og mere enn nok til alt.

Skal drive en 2,6GHz p4, dvd-brenner, etterhvert ca 10 disker, 4 vifter, GF4Ti4200, pluss et par SATA kontrollere. Lange kabler er en fordel, vurderer å skaffe meg en YeongYang Cube for å få plass til alt. NeoPower saken virker fristende. Det viktigste er at den er

1) stillegående

2) stabil, også ved høy last

3) svartfarget :)

NeoPower støtter vel ATX 12v 2.0, gjør de andre det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...