svanevik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg har akkurat fått meg mitt x800xt kort fra komplett, men når jeg setter d fast på hovedkortet så lurer jeg på om d skalen ledning te skjemkortet også? problemet er at jeg ikke finner en ledning i pakkningen og at ikke jeg ikke får kontakt med skjermen min. hva må jeg gjøre for å få skjermkortet opp å gå samtidig få d tilkoblet skjermen? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skjønner ikke helt problemstillingen... Det skal jo en ledning fra skjermen til skjermkortet ja? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 skal også være strømkabel til kortet hvis det var det du siktet til? hvilket xt-kort btw? har ikke sett noen norske webshops som har fått det inn enda? (har det på lager..) Lenke til kommentar
svanevik Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg var en av de heldige som fikk d fra komplett.no....de fikk inn 8 st for noen dager siden og vips var alle solgt....jeg fikk 1 av de kortene......pci express x800xt....... Lenke til kommentar
svanevik Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 noen som kan hjelpe emg? er det en ledning fra strømforsyningen som skal i skjermkortet eller en ledning fra hovedkortet til skjermkortet? Lenke til kommentar
svanevik Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 sikker på at d er d jeg må? men jeg har ingen psu som passer Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ingen ledning som passer kanskje? btw.. veldig feilpost vel? Lenke til kommentar
svanevik Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 YES INGEN LEDNING SOM PASSER! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Du må sette en molex kontakt fra psu i skjermkortet. Men hva med å holde seg til en tråd, jeg ser at du får svar på det samme i en helt lik tråd. PS! Lite tips, sms språk kan man bruke når man skriver sms. Edit: Og da kan man jo svare i den som er i riktig kategori. Endret 2. oktober 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 er det ikke vanlig molex kontakt da? 4 pins.. med gul-svart-svart-rød ledning? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Btw eg leste her ein plass er det ikkje 6 pins? strøm kabel du trenger frå psu til skjærmkort (dette følgte med på eit kort eg såg på) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Feilpost og dobbel-post. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg