dmx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hei! jeg får opp noe (melding eller no9 og finner ikke ut åssen jeg får det vekk det ser sånn ut: hmm.. hva er det får noe og åssen får jeg det vekk? Takk! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hadde en del problemer med det før jeg også, men det siste året har jeg ikke sett noe til det Mener det har noe med MSN Pluss og gjøre Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 men jeg har ikke msn pluss og det kommer opp når jeg spiller spill og sånt og da klikker spillet og jeg må gå helt ut og inn noen ganger for jeg ikke save.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har du prøvd å gjort det den sei du skal gjer da? instalere patchen frå www.windowspatch.net Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 har du prøvd å gjort det den sei du skal gjer da? instalere patchen frå www.windowspatch.net ja men det koster penger.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ingen som vet åssen jeg kan ta vekk dette? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva er dette? En grusomt dårlig emnetittel. Endre den til noe mer beskrivende. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 har du prøvd å gjort det den sei du skal gjer da? instalere patchen frå www.windowspatch.net ja men det koster penger.. http://www.microsoft.com/technet/security/...in/MS03-043.asp Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 har du prøvd å gjort det den sei du skal gjer da? instalere patchen frå www.windowspatch.net ja men det koster penger.. http://www.microsoft.com/technet/security/...in/MS03-043.asp ok takk! lastet den ned just og nå får jeg vente og se om det kommer opp i gjen.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ehm.. grrrr! nå får jeg opp denne her: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jaja.. man er hyggelig og ber folk pent om å endre emnetittelen, og hva skjer? Nada. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg