Joe DiMaggio Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har laget en partisjon på disken min og lagt windows cden min inn på den. Kan jeg og isåfall hvordan boote opp fra den disken? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 JEG ER SØT BTW: Bare spør hvis det er noe du lurer på! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) windows må jo installeres. skal du boote og installere p¨å samme partisjon? btw! XonatoR2k Skrevet 02/10/2004 : 22:53 JEG ER SØT xtremGenMod kan få alle søte Endret 2. oktober 2004 av genesis Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg har delt opp min 80 GB harddisk med en partisjon på 1GB der har jeg filene som ligger på Windows cden min, jeg hadde håpet på og kunne intallere fra denne partisjonen og legge Windows inn på den andre. Endret 2. oktober 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Søtnosen har fått en ukes fri fra forumet. Hold dere til emnet som diskuteres. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Skjønner hva du mener Det å installere fra en egen partisjon er jo i grunn ganske så smart det, men må vel lage en egen bootdisc av noe slag for å starte installasjonen tenker jeg Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du har floppydisk-stasjon? Og bootbar floppy for å komme inn i dos? Du har ikke cd-rom stasjon? Hvorfor ikke bare boote fra cd-rom? Jeg tror filen du vil starte, enkelt og greit heter setup. altså eks. "d:\setup.exe" ettersom det skal være mulig å boote fra cd-rom, prøv å sette partisjonen med filene til den som det skal bli bootet fra. (i bios) Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har du diskettstasjon? Hvis filsystemet på den partisjonen er fat32, booter du med en vanlig oppstartsdiskett, f.eks win98. Fra prompten (A:), skriver du stasjonsbokstaven til partisjonen, f.eks D: Hvis du har lagt innholdet fra xp cd´n i ei mappe skriver du cd "navnet på mappa". Videre blir det cd i386, skriv så winnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå