Håvard Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei... Jeg leiter etter et program som kan ta opp film a hva som skjer på skjermen din.. hvis dere skjønner.. Jeg lurte på om det finnes noen sånne gratisprogrammer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Fraps skal vel funke. Har hørt at Fraps ikke er gratis da.. jeg skulle hels hatt noe som er gratis Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 fraps filmer bare spill olignende ikke av skjærmen! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 fraps filmer bare spill olignende ikke av skjærmen! Er Fraps gratis?? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 fraps filmer bare spill olignende ikke av skjærmen! Ja jeg var ikke helt sikker. Har bare prøvd det på spill jeg også, men tenkte at det kanskje funka vanlig også da. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tror der er et program som heter cam studio som gjør dette du ber om. Prøv et søk på google så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Fraps er IKKJE gratis ! Lenke til kommentar
Laffe_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Windows media encoder 9 funker i allefall.... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Fraps er IKKJE gratis ! så det... gikk inn HER å så etter... Jeg blir glad for andre forslag.. Hvor får man tak i Windows media encoder 9, og er det gratis?? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Fraps er IKKJE gratis ! dei gamle versjonane skal vere gratis (før 2.0). du finner dei sikkert vist du spør google fint om hjelp. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Fant disse sidene: Side 1 Side 2 På side 2 sto det noe om free download, er det riktig? Lenke til kommentar
Laffe_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Windows Media Encoder 9 Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hvilket format tenkte du på? FlashCast Gjør opptak av all skjermaktivitet og kompilerer ned til en film I Flash formatet swf. Alt blir med, til og med musebevegelser og museklikk. Programmet er bundlet med noe som heter MDM Studio Home Kan også lastes ned sepparat. Nå er jo ikke dette gratis da, men resultatet er upåklagelig! edit: Skrivefeil vel! Endret 3. oktober 2004 av Black&White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå