Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 I oppstart så ligger masse programmer jeg vil ha vekk, men hvilke _KAN_ jeg ta vekk? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 msn Må jo flere enn det... Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Du kan fjerne det meste Endret 7. september 2008 av Sveinung Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Powerstrip trenger vel ikke å ligge i oppstart Lenke til kommentar
letmein Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 For gudsskyld, få vekk steam fra oppstarten. Du kan heller starte det når du skal spille CS. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 De 6 siste merkede og Itouch må være der, men resten? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Eksperimenter deg litt fram, det verste som kan skje er at du må reboote. De programmene som vindows trenger får du ikke slått av, men er du for ivrig kan lydkort og skjermkortdrivere stenges. Jeg bruker å gå løs på alt som hetter cc...... sym..... nav....... Som du kanskje skjønner så bruker jeg NIS, men du kan ta antivirus og brannmur dersom du er offline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå