Andly Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Trodde da ikke det. Var ikke det bare noen bestemte SE mobiler som kunne det? Jeg kan jo ta feil... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Trodde da ikke det. Var ikke det bare noen bestemte SE mobiler som kunne det? Jeg kan jo ta feil... Stemmer det ja Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Trodde da ikke det. Var ikke det bare noen bestemte SE mobiler som kunne det? Jeg kan jo ta feil... Stemmer det ja Nope.. Jeg har installert et Mophun rally-spill på 7610'n min.. Det funker som bare det hos meg Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Andrenos har rett. Det er ikke bare SE som har støtte for Mophun spill. Det var en eller annen som la ut en link om det, men det er lenge siden så jeg husker ikke den linken. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Trodde da ikke det. Var ikke det bare noen bestemte SE mobiler som kunne det? Jeg kan jo ta feil... Stemmer det ja Nope.. Jeg har installert et Mophun rally-spill på 7610'n min.. Det funker som bare det hos meg Sier du det Hvordan gjorde du det da? Bare innstallerte spillet eller? Endret 6. oktober 2004 av yrjan Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Trodde da ikke det. Var ikke det bare noen bestemte SE mobiler som kunne det? Jeg kan jo ta feil... Stemmer det ja Nope.. Jeg har installert et Mophun rally-spill på 7610'n min.. Det funker som bare det hos meg Sier du det Hvordan gjorde du det da? Bare innstallerte spillet eller? Bare installerte det ja.. Det er jo bare en vanlig .sis fil da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Tror det funker ja... Tror det var mophun på 3650.. Dere kan jo sjekke på www.mophun.com ! Så etter.. Alle symbian telefoner også.. Pluss litt til! Endret 7. oktober 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har "skyforce" på min SX1, det funker drittbra!(og det er et morphunspill ja?!) Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har "skyforce" på min SX1, det funker drittbra!(og det er et morphunspill ja?!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå