McHelten Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 http://www.hardocp.com/articles/parhelia/index.html Dette ser da unektelig bra ut. Av alle de skjermkortene jeg har hatt opp gjennom tidene, er Matrox det jeg har vært mest fornøyd med (spesielt billedkvaliteten). Hvis dette ikke koster en arm, så kommer nok jeg til å kjøpe et. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 $400, litt mindre enn ein gjennomsnittleg dansk arm: Quote: UfR 1997.648 ØLD: 10-årig pige P havde fået revet sin højre arm af i en elevator i Rødovre Centrum, som i anledning af 2 tidligere ulykker burde have foretaget sikkerhedsforanstaltninger. Otis A/S ligeledes ansvarlig, da elevatoren ikke havde opfyldt bestemmelserne i elevatorbekendtgørelsen, og idet Otis ikke havde godtgjort, at denne konstruktionsfejl ikke havde været en medvirkende årsag til ulykken. P tilkendt erstatning på 764.970 kr. I det indbyrdes forhold skulle hver af de sagsøgte bære halvdelen [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-05-14 12:27 ] Lenke til kommentar
McHelten Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 12:26, Ola PeK skrev:$400, litt mindre enn ein gjennomsnittleg dansk arm: Hehe.. Da skulle det holde med lillefingeren. Det kan vi avse, og hvis en velger å gå for hele armen slik at du får den feteste maskinen i nabolaget, så kan du feire seieren med denne Uanz så må en vel plusse på 5-600kr når den kommer til Norge...m.a.o. ~4000kr? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 13:55, McHelten skrev:Uanz så må en vel plusse på 5-600kr når den kommer til Norge...m.a.o. ~4000kr? Ja, vil vel tippe det. Dei vil vel neppe legge seg mykje over toppmodellen til NVidia, sjølv om P. har ein del features som GF4 ikkje har. Vi og tru at 4000 er ei smertegrense for dei fleste gamere/multiskjerms-folk. Hmm, litt kjapp hovudrekning seier meg at dette vil koste ca. 20000 (to stk 17" Eizo LCD + Parhelia, må nok jobbe hardt i sommar ja...og så Hammer til jul...) Og i tillegg high-five armen... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 nei...du har det jammen ikke lett du Ola. *tror du high 5'en kommer i ny utagve snart eller? Carpenter Edition = 2 fingrer, Phreak = 7 fingrer osv...* Vel, tror ikke jeg investerer i en ny Matrox først, men dette skaper unektelig litt hjertehopp hos andre aktører. Kanskje 3Dlabs P10 (VPU brikke) kommer til konsummarkedet og, etter dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå