Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Guide: styre pc'en fra mobilen via bluetooth

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bemused fungerer for alle Series-60 telefoner (inkludert nokia), men dette styrer KUN winamp, og man kan slå av pcen med det... altså veldig lite bruksområde, og i tillegg til at det er FÅ telefoner med 100 meters bluetooth, må man nesten sitte ved siden av pcen å styre :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette programmet funker fett, i hvert fall på mobiler uten Symbian. (Jeg har Nokia 6230):

PuppetMaster

Du kan i prinsippet styre "alt" på PC-en med mobilen.

Minuset er at det koster penger hvis du ikke ønsker å starte programmet hvert 20.trykk, men det holder forsåvidt til å styre Winamp en stund (og Itunes?).

Programmet er så fett at jeg skal lære meg J2ME og Bluetooth-programmering og kanskje lage en freeware etterhvert :thumbup:

Endret av JOB
Lenke til kommentar

Hei jeg har problemer med bluetooth (CF/PCMCIA/USB Bluetooht Adapter).

Jeg har Nokia 6600 på bluetooth har cd installation på pc min alt ordet og Bluetooth Adapter stett på USB. Ved musen min da betyr usb er funker

Men fikk problemer "Fant ikke Bluetooth-enhet. Kontroller at din Bluetooth-enhet er riktig tilkoblet og slått på."

Slettet og har gjorte igjen installation fikk samme problemer :ermm:

Sjekket i Nettverkstilkoblinger står ikke blutooth der :ohmy:

Kan noen hjelp?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke gi deg noen gode tips, men jeg kan si deg en ting: Gi opp, så sparer du masse tid.

Har selv en 6600 og en Billionton BT USB dongle, og den funka fett i 1 mnd, så plutselig en dag, helt tilfeldig dag blei alt fucka og det har ikke funket siden, reinstall whatever funker ikke, har prøvd alt, det er håpløst. Skal kjøpe meg ny dongle.

Lenke til kommentar

FMA er et genalt program, brukte det heletiden før til min t610 og min t630. Så kjøpte jeg meg p900, nå har jeg p910i og ingen slike programmer finnes lenger. Det jeg likte med FMA var at den ordnet ALT for deg ;) backup av sms skrive sms, styre pc osv. Prøver å få folka til å lage en uiq versjon til programmet. meld dere på fma sitt forum og si dere er villige til å donere litt penger ;) om dere da vil ha et slikt program til uiq ;)

Lenke til kommentar
Det var ikke meningen å grave i et gammelt emne, men jeg fulgte en link og var ikke obs på datoene. Her er et iTunes-script.

btw: bra at du graver i gamle topics.. :)

Støtter denne statementen her :thumbup:

Har prøvd å bruke min t610 før men har ikke gått, mens min kamerat med k700i har greid det uten problemer.

Dette betyr at jeg ikke trenger å være redd for at noen skal søle diverse fludium ned i bærbaren min når jeg har fest :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...