Snopy123 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Heisann! Jeg har nettop formatert pc'en og lagt inn Win 98 på nytt, men det har opstått et problem. Jeg skulle spille av noen lydfiler, men ingen lyd. Så lastet jeg ned WinAmp og prøvde. Da fikk jeg denne feilmeldingen : "No sound devices found. Please buy a soundcard first (or install proper drivers if you think that you have one), more info on www.geocities.com/mmsystem002. Error code: 2 Windows error message: "MMSYSTEM002 en enhets-ID er ugyldig for din maskin"." Hakke peil på hva i ¤%#%&/¤ jeg skal gjøre. Bør få fikset dette så fort som mulig. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har du lagt inn driverne for lydkortet? Har du fulgt løsningsforslagene på siden du selv linket til? Lenke til kommentar
Snopy123 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Har du lagt inn driverne for lydkortet? Har du fulgt løsningsforslagene på siden du selv linket til? Hvor kan jeg laste ned drivere? Ja jeg har prøvd forslagene Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvor du kan laste ned drivere kommer an på hvilket merke lydkortet dit er av. Er det creative kan du gå på www.creative.com f.eks.. Lenge siden jeg brukte 98, men er det ikke noen enhetsbehendling du kan se om driverne er installert? Lenke til kommentar
Snopy123 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hakke peiling på hvilket lydkort jeg har, men høytalerene er Labtec Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hakke peiling på hvilket lydkort jeg har, men høytalerene er Labtec last ned dette programmet , og du vil finne ut hvilke komponenter du har i din pc. Deriblant lydkortet. http://www.snapfiles.com/get/everest.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå