Gå til innhold

Kabinett+PSU til 1500, helst mindre

Anbefalte innlegg

Topic sier det meste, men må si et par ting først, psu er mye viktigere enn kabinett, hvis dere synes jeg bør kjøpe en psu til 1000 så kjøper jeg det og et søppel kabinett.

Vil helst ikke betale så mye som 1500, men har så mye å bruke til det, skal overklokke det som kan overklokkes i maskinen, skal anskaffe vannkjøling senere, så blir ganske heftig klokka. Og skal ha mange hdd så helst 400w eller mer.

edit: Hvis det ikke følger vifte med skulle jeg hatt noen stillegående vifter og. Er ikke så veldig kresen, max 30dba til sammen helst mye mindre, skal jo a vannkjøling, så da ødelegger det litt hvi resten bråker, psu skal ofc også være stillegende.

Endret av hba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil jeg merke mye forskjell på aspire psu og tagan 480w? Når det gjelder overklokking og sånt. Aspire er j mye billigere, men er ikke noe gjerrig så hvis tagan er mye bedre blir det den, hvordan er mist 550w i forhold til de to?

Hvorfor anebfaler du meg f/s på komplett når den er 100 kroner billigere på microplex? Og d akunne jeg fått raidmax til samme pris som q-tec, og da kunne jeg brukt de viftene som følger med, skamme seg!

Btw skal aldir kjøpe noe q-tec i mitt liv, tenk hvis noen spør hvor jeg fikk metal delene fra, og jkeg må svare q-tecen under senga. :no:

Lenke til kommentar

Den strømforsyningen er faktisk ikke den samme som de har på microplex, denne har sleves på alle kablenene og chassiet er laget av noe annet.

følger med, skamme seg!

Fordi?

I og med at du skal ødelegge kabinettet tenkte jeg at Q-Tec kabinettene som er veldig myke er bedre å jobbe med, siden raidmax kabinettene er veldig solide.

Jeg er fullstendig klar over hva som selges hvor og til hvilken pris.

Dessuten bygger du ikke et trekabinett for så å sette inn 80mm vifter som bråker.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Ok, men siden det er mykte er det jo dårlig kvalitet, og skal ikke jobbe spesielt med det, skal bare ha den greia der alle kontaktene til stuff skal være og den til hd og floppy.

Men mente ikke å være frekk med det, men å anbefale q-tec er ikke bra, de har jo avance kabinett på komplett, der får jeg jo hk skuff, og masse annet smart, men tror ikke kabinett er noe prob, var psu jeg trengte hjelp til. :thumbup:

Lenke til kommentar

En foreløpig, men skal bli en del lan turer med ny pc, og da går den fort fullt, rukte 40gb på noen timer sist gang. :blush:

Men vil helst ha en god del, blir sikkert mange disker etterhvert, og vil unngå å kjøpe ny psu til neste oppdatering, skal holde en stund.

Sett litt på tagan, de vr veldig god, men var litt dyr, er det vikrelig vits å bruke mye penger på en psu? Eller holder en aspire?

Endret av hba
Lenke til kommentar

Skal det mye til med de nyeste kortene fra ati og geforce(de som kommer i 2005, vet ta ati kommer med r500) og 939 system emd mange disker? Kansje kljpe en oransj(grøss)gaming bomb med f/s til 600 på mpx og bare kjøpe dyr en når det trengs?

Lenke til kommentar

hehe det kabinettet følger det jo med en 350 w også .... lol :cool:

Viss du ikke vet det, så må jeg bare få låv til å informere om at den som følger med der kan du bare kaste. ;)

:lol:

En ekstra PSU er jo kejekt å ha. Eler føler du at den blir prakket på deg? :p

Den som følger med en er q-tec 350*hrm* 250 watt, som bare duger til å skyte blink på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...