b0berg Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) 4 mnd og 1 1/2 uke and counting Er 15 år Endret 5. oktober 2004 av b0berg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har aldri hatt dame, ikke noe trist over akkurat det... men... det var ei hvis eg ville ha en tid Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har aldrig hatt dame. :-/ Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Lengste forholdet var i 2 1/2 år. Var samboere i 2år. Flott tid, mye koselige minner Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har aldri vært sammen med noen. Greit nok egentlig, men ille andre dager... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nesten 1 år er det lengste, ville gjøre det slutt før dama ville noe spesiellt ut av 1 år da jeg følte at jeg ikke elsket henne mer. Har nå ny dame og vi rundet av 2 mnd igår. Elsker henne kjempemye og har kjent henne over 3 år. Til alle: Kan dere ikke føye med alderen deres? Jeg er 23 år. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Gratis enden. Polecat: Er det ikke på tide å knele? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 1 mnd, 22 dager and counting Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 ca. 8 år, still going strong.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Polecat: Er det ikke på tide å knele? Ja polert, erru feig? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Polecat: Er det ikke på tide å knele? Ikke helt enda. Nå flytter vi sammen (helt alene, har bodd i en leilighet hos mine foreldre frem til nå) i eget hus, så får vi se hvordan det utarter seg. Ser ingen grunn til å forhaste seg egentlig. Dessuten ser vel stien nå for tiden slik ut: Venner > Kjærester > Samboere > Giftemål > Uvenner ? En annen ting: Hvordan forholder deres kjære seg til alle timene foran skjermen hver dag? Jeg blir mast på hver eneste dag, samme leksa, men det blir med masinga. Egentlig imponert over at hun holder ut. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det lengste jeg har vært sammen med en jente: To dager.Det lengste jeg har vært sammen med en gutt: 14 mnd. Er du dame eller er du homo? beklager for å spøre.. alle vet da vell at AnAnAs er #hw.no babe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) er vell snart oppe i 5år , samboere i 3år? tror jeg og forlovet i sidne 4årdagne , damer vil så mye rar og vi menn vil de skal vere glade og jeg får hele veien pes for at jeg bruker datan for mye EDIT: snart 22 Endret 5. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 En annen ting: Hvordan forholder deres kjære seg til alle timene foran skjermen hver dag? Jeg blir mast på hver eneste dag, samme leksa, men det blir med masinga. Egentlig imponert over at hun holder ut. Tell me about it. Har holdt på hele uka og pusset opp gor å kjøpe meg mer PC-tid Lenke til kommentar
dmx Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) er vell snart oppe i 5år , samboere i 3år? tror jeg og forlovet i sidne 4årdagne , damer vil så mye rar og vi menn vil de skal vere glade og jeg får hele veien pes for at jeg bruker datan for mye EDIT: snart 22 alle klager på at jeg sitter med pc`n for mye! hva er det med disse folkene? Endret 5. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 det lengste jeg har vore ilgae ei er 2 år,hun gikk i fra meg pga DATAEN! kjipern.. at ikke damer skjønner at man dør ut uten data!! Lenke til kommentar
runela Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 det lengste jeg har vore ilgae ei er 2 år,hun gikk i fra meg pga DATAEN! kjipern.. at ikke damer skjønner at man dør ut uten data!! Hehe... Jeg vet om mange damer som dør uten data Men synes det er litt domt at vi datafolk skal få så mange mot oss på grunn av all sittinga me hobbyen vår... Menmen det er jo kanskje noe i det. Men berde og sitte fåran dene skjermen enn å ja... hmmm.... Huff er forelska igjen... hmmm i menmen går altid galt for meg Menmen heldivis er det ikke for at jeg sitter for mye fårran dataen Eller er det den sin feil Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 det lengste jeg har vore ilgae ei er 2 år,hun gikk i fra meg pga DATAEN! kjipern.. at ikke damer skjønner at man dør ut uten data!! har faktisk fått truselen Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg er 30 år og har vært med samme dama i 11 år nå /Føler meg nesten unormal Mitt lengste forhold varte i 11 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå