Andreasfe Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Teller shit fra barneskolen? i 6. eller 7. klasse var det vel.. En hel uke Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. me too.. Slenger meg på jeg å Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det lengste jeg har vært sammen med en jente: To dager. Det lengste jeg har vært sammen med en gutt: 14 mnd. Endret 3. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tja, jeg har ikke vært sammen med noen jenter. Men jeg var sammen med eksen i nesten 3 år. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det lengste jeg har vært sammen med en jente: To dager.Det lengste jeg har vært sammen med en gutt: 14 mnd. Er du dame eller er du homo? beklager for å spøre.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) 5mnd'r. faktisk de beste 5mnd men de hadde sin dyre pris. Edit: DMX: ananas er jente. Endret 3. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. me too.. Slenger meg på jeg å Slenger meg på......, men jeg følger med på Kjetil og Kjartan show, på "Vil du ha draget?" Mulig det hjelper. Not Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. Samme her Men håper på å bli sammens med ei ganske så snart Edit: Kan legge til at jeg fyller 18 år om 8 uker. Endret 4. oktober 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Var sammen med ei i 1 1/2 år.. Siste 6 mnd'ene var bare et helvette.... Lenke til kommentar
Izor Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. me too Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. me too.. Slenger meg på jeg å Jeg også... Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har bare vert rot her og ja.. så har aldri vert noe seriøst eller hatt noen nei... Men det kommer vel en dag for oss alle Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. me2.. Vi nerder får visst bare innse det.. å herregud du er ikke nerd! hvis du bare går bort og snakker og blir kjent med ei så etter noen dager er du sammen med hun.. Joda, slik gikk det på barneskolen, men når man nermer seg slutten av videregående skjønner man plutselig at det er ikke helt slik det fungerer Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 fuckinggoodfriends er greia Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 3 år, 7 måneder and counting.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå