Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har snart vært i lag med dama mi i 2 år, og er ikke lei i det hele tatt. Ser hele tiden folk som gjør det slutt med hverandre. Hva er deres rekord? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) -- Endret 19. november 2013 av Seifenblase Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har ikke dere vært samme med ei dame før? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har ikke dere vært samme med ei dame før? Ikke mobb da! vel.. min rekord er vel 4 dager Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har ikke dere vært samme med ei dame før? Ikke mobb da! vel.. min rekord er vel 4 dager mobber ikke men det må være litt for jævl*g. min rekord er 1 dag.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 har ikke dere vært samme med ei dame før? Er vel ikke alle som ser det som en prioritering. Mye styr i blandt vet sikkert noen av dere, mindre frihet osv.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har ikke dere vært samme med ei dame før? Er vel ikke alle som ser det som en prioritering. Mye styr i blandt vet sikkert noen av dere, mindre frihet osv.. ja.. det er derfor jeg liker å være singel men noen ganger kan det være greit å ha dame. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 3 år. Var vel bra de to første, det siste var det bare krangling. Deilig å være singel igjen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 2 mnd (varte hele sommeren, så gadd vi ikke mer) Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. me too.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. me2.. Vi nerder får visst bare innse det.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. me2.. Vi nerder får visst bare innse det.. å herregud du er ikke nerd! hvis du bare går bort og snakker og blir kjent med ei så etter noen dager er du sammen med hun.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. me2.. Vi nerder får visst bare innse det.. å herregud du er ikke nerd! hvis du bare går bort og snakker og blir kjent med ei så etter noen dager er du sammen med hun.. HVA? Jeg? IKKE nerd? Fornærmelse! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 0 timer 0 minutter 0 sekunder. Har aldri vært sammen med noen. /me henger seg på lasset. me2.. Vi nerder får visst bare innse det.. å herregud du er ikke nerd! hvis du bare går bort og snakker og blir kjent med ei så etter noen dager er du sammen med hun.. HVA? Jeg? IKKE nerd? Fornærmelse! hehe.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har hatt en del jenter men aldri ansett meg som "i lag" med noen. Aldri noe særiøst, bare litt roting. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har hatt en del jenter men aldri ansett meg som "i lag" med noen. Aldri noe særiøst, bare litt roting. Men det er best bare rote litt og neste dag når hun kommer bort spør du "Hvem er du? Kjenner jeg deg?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå