Jan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har ikke vært på fylla siden i sommer. Men har tatt noen pils i ny og ne. Det smaker jo godt, så hvorfor ikke? Senest i går drakk jeg ett par newcastle. Men de som ikke drikker har jeg respekt for. Dere har tatt ett valg og står for det, det synes jeg er bra. Og med tanke på all den driten alkohol kan føre med seg så skulle jeg ønske flerre hadde tatt samme valget. Folk som klarer å bare ta ei pils eller to trenger ikke å bli avholds, folk som drikker seg dritings hver helg og absolutt skal yppe til bråk og slåss burde blitt avholds. Makan til idioter som helg etter helg drikker for mye, ypper til bråk, slåss og blir slått ned osv uten å skjønne at det er alkoholen som fører all dritten med seg. Er som regel noe med personen som gjør at det blir slossing. Jeg har aldri vært oppi noe kluss, og jeg har kommet hjem med både greiner og skjell i bukselummene. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 For en voldsomt interessant tråd. 14 åringer stolte av at de ikke rører alkohol! WOW Det blir som å si at en "miljøbevisst" 12 åring er stolt over å ikke ha kjørt bil og heller reiser kollektivt. hehe... godt sagt! er 14... kan drikke..... klarer enda bedere og la vær... det er jo mange ganger kulere å ha adrinaline pumpende da... kanskje litt sprø ting som må til da... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg drikker ikke og er 17. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) 19. Drikker regelmessig. Edit: for det meste øl. Endret 6. oktober 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er 14, drikker litt, aldri vert full.. Har aldri prøvd og skal aldri begynne å røyke, men øl funker... 89 modell Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er 14, har aldri drukket (med unntak når jeg har fått av min mor og far) og har da altså aldri vært full, ganske logisk! Jeg er førdt i 90. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er som regel noe med personen som gjør at det blir slossing. Som gjerne blir forsterket av fylla. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg trenger ikke alkohol for å rote meg i trøbbel... i morra kommer det jo halve ungdomsskolen å skal banke meg å to til... men de har ikke sjangs :!: Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Drikker nesten ikke engang brus jeg, kun "jomfruslurken", resten blir litt ille. Men Iskaffen fra TINE gir meg orgasme hver gang! Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 niks.. drikker ikke og har aldri smakt! oxo fordi jeg er kristen.. røyker heller ikke Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Har såvidt drukket noe i det hele tatt er 15 år Endret 7. oktober 2004 av b0berg Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 niks.. drikker ikke og har aldri smakt! oxo fordi jeg er kristen..røyker heller ikke Jeg kjenner flere kristne fyllesvin. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg drikker ikke, og har aldri gjort det før.. Har sefølgelig dyppet fingen nedi ett glass av og til, men aldri drukket helt.. Jo, Champagne har jeg drukket! Jeg kommer nok til å drikke når jeg blir stor ja. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Drikker ikke, er 16 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bare et par ganger i mnd hvis jeg er på noen fester. Liker ikke øl så godt så det går mest på 96% blanda med 'scvepps' ( helt sikkert skrivefeil... ) Røyk/snus og den dritten holder jeg meg unna. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bare et par ganger i mnd hvis jeg er på noen fester. Liker ikke øl så godt så det går mest på 96% blanda med 'scvepps' ( helt sikkert skrivefeil... ) Røyk/snus og den dritten holder jeg meg unna. Drikker du 96%, så forsvinner snusfornuften ved dropping av nikotin litt, liksom. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Et iskaldt glass øl med faren min i ny og ne er det eneste, ellers hadde vi en "ferdig med skolen"-fest på studenthjemmet her etter siste eksamen i fjor, men da var jeg edru igjen rundt klokka elleve... Det var det ikke alle andre som var Er 21 år. Jeg så alltid litt ned på klassekompisene mine som drakk og turet hver helg på ungdomsskolen... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kan vell ikke akkurat si at jeg ikke drikker, men har kuttet alkoholforbruket kraftig. Jeg føler at det ikke er like artig å drikke lenger. Drakk på mitt værste sommeren jeg var 16 år. Vi hadde kjøpt HB apperat og laget selv Sist gang jeg hadde en seriøs fyllekule var vell 2 år siden da vi var i Italia på klasse tur. Drakk 9 av 10 dager. Er forresten 19 år nå og drikker kanskje 1-2 ganger i måneden Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Blir 18 om en måned og drikker ikke. Er ikke det at jeg ikke skal ha, men jeg ser ikke vitsen da det både koster mye penger og smaker vondt. Lurer dog på hvordan russetida blir... men blir vel lite drekking og mye kjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå