Gå til innhold

Noen her på forumet som ikke drikker alkohol?


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg drikker ikke, har ikke tenkt til det før jeg blir 18 :yes:

Men nå er du bare 13, og du aner ikke hva som skjer de neste fire årene. ;)

 

 

 

 

 

Irriterende at jeg ikke husker hva tenkte om drikking selv da jeg var 13. Det var i hvert fall uaktuelt på den tiden, men jeg vet om ikke om jeg tok særlig stilling til det.

Lenke til kommentar

ehm

 

...alkohol og drikking er ikke så farlig som folk skal ha det til. Det er selvfølgelig ting som ikke bør kombineres, bilkjøring osv, men det å bli "full" i ny og ne ser jeg ikke noe i vegen med. Så lenge man ikke raver full hver helg er det greit å ta den litt lengre enn sjelden gang i blant. Får deg ned fra din høye hest og så har man kanskje litt sympati når kompisen er den som gikk litt for langt denne gangen. Som regel er det bare deg selv det går utover (og et teppe eller to..).

Alkohol kan være en fin isbryter, men hvis folk klarer seg uten; fint for dem. Vil tro mange som i tråden har sagt de ikke drikker etterhvert vil få øynene opp for alkoholens gleder. Ikke tro all skremselspropagandaen (selv om Karl Johan en lørdags natt litt over tre ikke akkurat er et vakkert syn..). Og, som alltid, drikk med måte ;)

Lenke til kommentar
Jeg drikker ikke, har ikke tenkt til det før jeg blir 18 :yes:

Men nå er du bare 13, og du aner ikke hva som skjer de neste fire årene. ;)

 

 

 

 

 

Irriterende at jeg ikke husker hva tenkte om drikking selv da jeg var 13. Det var i hvert fall uaktuelt på den tiden, men jeg vet om ikke om jeg tok særlig stilling til det.

Der tar du grundig feil ;)

Endret av robB
Lenke til kommentar

Ser mye kommentarer om hvor morsomt "alkohol" er.

 

Jeg har aldri sett det morsomme i alkohol, har aldri vært full, har heller ikke planer om og bli det i nærmeste fremtid.

Jeg har det kjempe fint uten alkohol, og har ingen planer om og begynne med "fjortisfyll" enda..

 

Det er en grunn til at det er 18-års grense på alkohol.

 

Ikke at de lovene holdes ( har bevis, gikk inn i en rema butikk ( er 14 ) kjøpte 2 Borg Ice, ho spurte om pose, ikke legg.. Jeg drakk ikke øl`et selv, det gikk til min far.. )

Lenke til kommentar

Har ikke vært på fylla siden i sommer. Men har tatt noen pils i ny og ne. Det smaker jo godt, så hvorfor ikke? Senest i går drakk jeg ett par newcastle.

 

Men de som ikke drikker har jeg respekt for. Dere har tatt ett valg og står for det, det synes jeg er bra. Og med tanke på all den driten alkohol kan føre med seg så skulle jeg ønske flerre hadde tatt samme valget. Folk som klarer å bare ta ei pils eller to trenger ikke å bli avholds, folk som drikker seg dritings hver helg og absolutt skal yppe til bråk og slåss burde blitt avholds. Makan til idioter som helg etter helg drikker for mye, ypper til bråk, slåss og blir slått ned osv uten å skjønne at det er alkoholen som fører all dritten med seg.

Lenke til kommentar
Deriblant å spy overalt, sovne på fest, pisse på seg, rote med fæle mennesker man aldri hadde rørt på ellers og generelt oppført meg som en idiot.

Vell det betyr jo også, at det er mulighet får å få med seg ei sikkelig bra dame også da.. :)

 

Er lov å snu litt på saken..

 

Men men..

Ser ikke noe galt i å feste. Selv fester jeg rimelig ofte.. Kanskje litt for ofte når man tenker på lommeboka..

Men det er digg å bare ta et par pils, ved en film osv..

Lenke til kommentar
Vell det betyr jo også, at det er mulighet får å få med seg ei sikkelig bra dame også da.. :)

Har aldri sagt noe imot å dra på fest (der det er fullt mulig å møte noen flotte mennesker), poenget er den respekten jeg hadde mistet for meg selv hvis jeg våknet en dag og fikk høre at jeg hadde holdt på med et mindre attraktivt menneske kvelden før grunnet alkohol.. Jeg tør påstå at det er lettere å bedømme om en jente er bra eller ikke hvis man er edru.

Lenke til kommentar
Vell det betyr jo også, at det er mulighet får å få med seg ei sikkelig bra dame også da.. :)

Har aldri sagt noe imot å dra på fest (der det er fullt mulig å møte noen flotte mennesker), poenget er den respekten jeg hadde mistet for meg selv hvis jeg våknet en dag og fikk høre at jeg hadde holdt på med et mindre attraktivt menneske kvelden før grunnet alkohol.. Jeg tør påstå at det er lettere å bedømme om en jente er bra eller ikke hvis man er edru.

Jøss, ville du mistet respekten for deg selv om du rotet med "ett mindre attraktivt menneske"?

Lenke til kommentar
Vell det betyr jo også, at det er mulighet får å få med seg ei sikkelig bra dame også da.. :)

Har aldri sagt noe imot å dra på fest (der det er fullt mulig å møte noen flotte mennesker), poenget er den respekten jeg hadde mistet for meg selv hvis jeg våknet en dag og fikk høre at jeg hadde holdt på med et mindre attraktivt menneske kvelden før grunnet alkohol.. Jeg tør påstå at det er lettere å bedømme om en jente er bra eller ikke hvis man er edru.

Jøss, ville du mistet respekten for deg selv om du rotet med "ett mindre attraktivt menneske"?

Øh, ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...