Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Forrige helg måtte en bekjent pumpes FØR festen hadde startet... I fjor var det 2 jenter her i bygda som måtte pumpes. Tror de ble funnet sovende i grøfta. Alder på jentene? Jo, 14 år Alder på jenta: 19. Blir verre med åra Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hmm, kjenner også en jente som måtte pumpes. Det var etter hun hadde blitt skjenket, altså var det egentlig ikke hennes feil. Den er lei. BTW; hun var 15 år. En del år siden dette skjedde mao. Endret 3. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er egentlig en helsefrik. Jeg elsker å trene, liker å spise sundt osv. Sikkert derfor jeg ikke er noe glad i alkoholholdige drikker. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg elsker å trene, liker å spise sundt osv. Sikkert derfor jeg ikke er noe glad i alkoholholdige drikker. Fornuftig. Jeg kan være med på at øl ikke alltid er like godt, som etter en halvtime i åpnet tilstand, men en cider slår aldri feil. Da helst med pæresmak. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En luring i klassen kom drita midt i tentamen ha.. Lærerne på skolen min satte opp et par prøver under russetida... Scorte ikke så høyt der nei Men så var jo absolutt hele klassen i beruset tilstand da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En luring i klassen kom drita midt i tentamen ha.. Lærerne på skolen min satte opp et par prøver under russetida... Scorte ikke så høyt der nei Men så var jo absolutt hele klassen i beruset tilstand da Hmm... Minner meg om dama i klassen som inni mellom kommer bakfull og god på skolen, likegyldig hvilken dag det er. Samme dama droppet også eksamen i fjor fordi hun heller ville dra til Barcelona, så kanskje det ringer en bjelle. Morsom jente. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Drakk senest i stad gitt. 17 år. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) drikker ikke, er 16 år... Kanskje eg begynner å drikke en dag, men det blir i så fall med måte... Egentlig så tror eg ikke det er så sannsynlig, har ikke smakt noe som har falt i smak ennda. Dessuten så liker eg å ha kontrol. Og eg kan slippe meg selv løs hvis eg vil uten å ha drukket, men likevel har litt kontrol EDIT: Er ikke stolt av å ikke ha drukket, men synes folk som drikker seg totalt dritings er patetiske. Endret 4. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Her jeg bor er det folk inne til pumping hver helg. Ikke noe uvanlig det.. Det er nok hjemmebrenten som har skylda, sammen med et enormt drikkepress. Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er 19, og avholds. Overraskende mange som ikke drikker her. I hjemkommunen min har jeg fått inntrykket av at jeg er den eneste som ikke drikker Lenke til kommentar
TRS Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 er 19 og drikker ikke annet en cider en sjelden gang i blant har aldri vert full og er stolt av det. Fatter liksom ikke hva som er gøy med og bli full, miste kontrollen osv, som tilsynelatende mangen liker i min alder Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 er 19 og drikker ikke annet en cider en sjelden gang i blanthar aldri vert full og er stolt av det. Fatter liksom ikke hva som er gøy med og bli full, miste kontrollen osv, som tilsynelatende mangen liker i min alder Helt enig med det. Som jeg nevnte tidligere er det sikkert mange som gjør det av statusmessige behov. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg har jo fått smake øl osv av foreldra mine men jeg syntes det smaker vondt. så NEI. jeg er stolt over og IKKE drikke Sant så sant. Men jeg har ikke så store forhåpninger om at alle som er født i år 1989 gjør det heller. en del i klassen min som drikker alkohol og røker osv ganske ofte. hmm, not good Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg har jo fått smake øl osv av foreldra mine men jeg syntes det smaker vondt. så NEI. jeg er stolt over og IKKE drikke Sant så sant. Men jeg har ikke så store forhåpninger om at alle som er født i år 1989 gjør det heller. en del i klassen min som drikker alkohol og røker osv ganske ofte. hmm, not good født i 1989 Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg holder avstand fra alkohol, jah.. det er noe skit! Dårlig erfaring med det.. (ikke jeg som drakk for å få dårlig erfaring) Måtte det skylles ned i dass hvor det hører hjemme! ..Er jo bare 13 år.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 blabla..Er jo bare 13 år.. Jeg synes det er urelevant med folk under 15-16 år som poster her. Gjetter på at ikke veldig mange på din egen alder drikker...? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 blabla..Er jo bare 13 år.. Jeg synes det er urelevant med folk under 15-16 år som poster her. Gjetter på at ikke veldig mange på din egen alder drikker...? Enig, har derfor endret litt på emnet. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Koser meg med pils titt og ofte, jeg. Har jeg penger nok kjøper jeg Corona eller Urquell. Hvis ikke går det i kjedelige Tuborg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg drikker ikke alkohol nei, men en god del gjevnaldrene gjør.. Jeg er 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå