Gå til innhold

Noen her på forumet som ikke drikker alkohol?


Windoge

Anbefalte innlegg

Jeg vet faktisk alt om konsekvensene til alkohol; bilulykker, slosskamper og mektig hodepine. For ikke å snakke om pengene og leveren som forsvinner.

Hehe, da vet du absolutt ikke alt. Andre bieffekter er folk som driter seg ut, og synes alt er morsomt, og er generelt i veldig godt humør!

 

Å drikke med måte er en dyd ;)

In 1998, 15,935 people were killed in alcohol-related traffic crashes, an average of one every 33 minutes.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meg:

Drikker ikke, har i og for seg aldri drukket, liker i og for seg ikke øl... Går utmerket å kose seg uten alko :w00t:

Med "i og for seg aldri drukket" mener jeg at jeg har jo nippet til et glass med noe rart i når den delen av slekta du helst driter i er samla på nyttårskvelden.

Kjenner meg igjen i det The_Cool_Kid skrev :)... ei gammel bitch aka tante maser hele tida "åh ta en da, kom igjen nå, hæ?", og jeg må nesten spørre om det er lenge siden sist bitc.. ehh tanta oppsøkte øre/nese/hals spesialisten siden ho tydeligvis er blitt døv og ikke skjønner hva det tre bokstav lange norske uttrykket "NEI!" betyr :roll: !

Men jeg vil vel egentlig ikke kalle meg avholdsmann (eller er vel heller jeg som misforstår uttrykket...) da jeg ikke har noe imot alko, heller ikke noe imot de som liker å nippe til et glass med noe rart i, jeg er altså ikke for å avgiftsbelegge alkoen eller forby den som denne avholdsforeninga er.

Kort og greit, jeg drikker ikke og trives med det!

Lenke til kommentar

Jeg liker å drikke, jeg. Bare den følelsen det gir meg. Seriøst, med alkohol er livet mitt tomt for depresjoner..en liten stund ;) Jeg er ikke typen som griner i fylla, jeg har det maks morsomt :)

 

Hater jenter som sipper og spyr i fylla. De burde roe ned litt. Forrige helg måtte en bekjent pumpes FØR festen hadde startet... :roll:

Lenke til kommentar

På festen jeg var på igår var det ei 14år gammel jente som ble kanon drita og slokna helt.. fikk hivd hu i en taxi sammen med veninna hennes som også var rimelig full.. Skjønner ikke vitsen med å drikke til man stuper! Men men, er vel kanskje noe en vokser fra seg litt med alderen...

Lenke til kommentar

Jeg drikker. Med måte? nai.

Men jeg drikker ikke så mye at jeg våkner opp neste dag i kasjotten.

Alle kan jo oppføre seg i "fylla". Blir for dumt å skylde oppførsel på alkohol. Gir mer mot, men fortsatt.

 

De som sier øl er "bæsj". Likte du kaffi første gang mon tro?

 

De som ikke drikker: Imponerende.

 

De som liker å feste må få gjøre det. De som er mer den rolige typen får ta til takke med ei sinnsyk skreppe i sine fulle fem :w00t:

 

Skal ikke oppfordre til å drikke men...jeg antar at 80% som sier de ikke skal drikke gjør det innad 1-2 år. Endel er femten. Husker selv at jeg var imot alkohol fordi en god del idioter drakk. Men har man en fin gjeng å pilse med så er ikke det noe jeg sier nei til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...