Gå til innhold

Noen her på forumet som ikke drikker alkohol?


Windoge

Anbefalte innlegg

Jeg må bare tilføye meg i listen jeg også. ( og glad for det )

 

Har ikke noe problem med å gå på fest, selv om jeg ikke drikker!

 

 

Det er jo like morsomt å gå på fest uten å drikke ( kanskje morsommere)

 

 

Og tenk hvor mye penger man sparer på å IKKE drikke!

 

EDIT: er 16 år for å legge til det.

Endret av hojo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
drikker ikke,er for liten *spørre mortizz sine 18 årige kompiser om de kan kjøpe til meg*

Når du er født i 1991 ville jeg seriøst ventet om du i det hele tatt skal senere. ;)

dette med < *spørre mortizz sine 18 årige kompiser om de kan kjøpe til meg* > var en kødd da.

 

edit: dessuten vil jeg unngå å drikke etter at bruttern måtte på sykehuset å ligge der ei natt,etter at ha datt om på en fest

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Jeg drikker ikke heller.

 

(:innocent: )

 

Joda, jeg drikker, men egentlig synes jeg ikke det å ikke drikke er noe å "være stolt av". Alle klarer å ikke drikke, det er ingen prestasjon i det hele tatt. Bedre å være stolt av at man drikker med måte, og ikke drikker seg sørpe drita.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært driting, og kommer sannsynligvis aldri til å bli det heller.

Tar meg et par øl eller noen glass vin til middag en gang iblandt, men "nyter" drikken som det så fint heter.

 

_Nesten_ alle som har sagt at de ikke drikker her er godt under lovlig alder for å kjøpe alkohol. Så jeg mener det er teit å si man ikke drikker da.

 

Og AnAnAs, du er den verste av alle her. :p

 

Til slutt: Er man 13 år og sier man ikke drikker, men gjerne vil er det noe galt.

Drikke seg dritings fører bare til dritt uansett.

Lenke til kommentar

Drakk ganske mye da jeg var yngre.

Var god på å drikke sprit husker jeg.

Ulempen var at jeg alltid yppa til bråk når jeg ble full.

Siste ti åra elns har jeg drukket veldig lite og spriten har jeg kutta helt. Regner ikke meg selv som avholdsmann, men forige halvlitern drakk jeg for nesten et år siden.

Har vel etter hvert blitt såpass "voksen" at jeg ikke trenger å drikke på meg hverken selvtillit eller sjarm.

Og aldersmessig sorterer jeg vel under "gammel" ettersom jeg har runda 30. ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke si at det å være "nerd" har stoppet med så lant, men...

 

Drakk i går, drakk i dag og skal nok mest sannsylig drikke tirsdag også! Nå er det litt spesielt akkurat nå da siden det er tivoli i byen og det er liksom årets festbegivenhet for ungdommen her :D

 

Men til alle dere som sier at dere aldri har drukket og aldri kommer til å gjøre det har jeg et godt råd å gi (iallefall til de som er under 18); Skriv ned adressen til denne posten, heng den opp på veggen, vent 2-3år og gå inn på siden igjen for å sjekke om dere hadde rett eller ikke! Tror nok at i de fleste tilfeller så har dere drukket og gjør det muligens jevnlig også :)

 

Hvis jeg tar feil så kan dere vel være stolte!

 

Edit: Hang igjen en liten Leif i levern :p

 

Edit 2: Glemte å si at når jeg drikker så drikker jeg ikke for å se hvor mye jeg tåler før jeg går i bakken...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...