Mushaboom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 niks.. drikker ikke og har aldri smakt! oxo fordi jeg er kristen..røyker heller ikke Jeg kjenner flere kristne fyllesvin. Kanskje de ikke er så kristne likevel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvor er det sagt at kristne ikke får drikke? Jesus drakk jo! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jepp, men det er forskjell på å drikke et glass vin på den tiden og å drikke seg dritings i dag. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 å begrunne det at man ikke drikker med relegion er teit spør du meg... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kjenner mange kristene fylle svin... Sønnen til presten som bor 100 meter fra meg ser jeg komme rølpenes hjem stadig Lenke til kommentar
iobas Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 å begrunne det at man ikke drikker med relegion er teit spør du meg... ja. men det er ganske utrolig hva disse fanatikerne kan begrunne ved hjelp av denne fantasifiguren som de ber til hver kveld, eller 5 ganger om dagen for den saks skyld. sier gud at en må dø fordi sånn og sånn er det, ja da må de bare drepe han da. religion = ondt^0.5 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Eller vi holder oss on-topic? Hva med å ikke dra inn den evige diskusjonen om religion? Endret 8. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå